Kerrostalo ei ole juhlapaikka

Anonyymi

Viime sunnuntaina ,kun Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden,alkoi naapurissa heti hirveä juhlinta. Ei pystynyt nukkumaan. Vasta kello 2 tai 3 tuli niin rauhallista,että pystyi nukkumaan.

7

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vittu jos herkkähipiää niin kyrsii maamme mahtava kultavoitto niin mene hotelliin pelien ajaksi. Meillä lätkäfaneilla on oikeus juhlia ja elää pelien mukana.

• Anonyymi

Pääasia kuitenkin että aloittaja saanut palstan aktivoitua...

• Anonyymi

Ymmärrän aloittajaa !. Tässä ei ole kysymys siitä, jos MM-voittoa harvoin juhlitaan ja metelöidään kerrostalossa yöaikaan. Tässäkin tapauksessa näitä metelöintejä on ollut aiemminkin, vaikka ehkä lievempänä. Minun tilanne on se, että olen suunnittelemassa muuttoa, koska naapuri on juhlinut erittäin kovaäänisesti jo pidempään. Näitä juhlintoja on yöllä ja päivällä ja useita viikon aikana. Eivät varmaan liity jääkiekkoon mitenkään, hänhän ei käsittääkseni edes katsonut MM-loppuottelua ollenkaan. Kyse on päihteiden sekakäyttäjästä,

• Anonyymi

Olen ketjun aloittaja. Tämä on juuri se ongelma. Naapuri metelöi jatkuvasti. Ei yhden jääkiekkomatsin juhliminen haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ketjun aloittaja. Tämä on juuri se ongelma. Naapuri metelöi jatkuvasti. Ei yhden jääkiekkomatsin juhliminen haittaa.

Tässä on todella ongelmia. Juhlimista oli viime yönäkin. Nukkuminen on jäänyt hyvin vähäiseksi. Tämä on asumiskustannuksiltaan kaupungin halvimpia taloja, sijainti on normaali-ihmiselle epäsuotuisa, tänne on tullut hyvin paljon päihdekäyttäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anna toisten elää ja elä itse, juhlat on kivoja ja elämä lyhyt...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anna toisten elää ja elä itse, juhlat on kivoja ja elämä lyhyt...

Ketjun aloittaja on oikeassa. Oma kommenttisi on toisaalta ymmärrettävä, ikään kuin olisit minun naapurini, joka juhlii jopa ihan joka yö erittäin äänellisesti. Sellainen juhlinta ei kai ole mahdollista ilman piristäviä lääkeaineita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5297
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      538
      1835
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe