Viime sunnuntaina ,kun Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden,alkoi naapurissa heti hirveä juhlinta. Ei pystynyt nukkumaan. Vasta kello 2 tai 3 tuli niin rauhallista,että pystyi nukkumaan.
Kerrostalo ei ole juhlapaikka
7
151
Vastaukset
- Anonyymi
Vittu jos herkkähipiää niin kyrsii maamme mahtava kultavoitto niin mene hotelliin pelien ajaksi. Meillä lätkäfaneilla on oikeus juhlia ja elää pelien mukana.
- Anonyymi
Pääasia kuitenkin että aloittaja saanut palstan aktivoitua...
- Anonyymi
Ymmärrän aloittajaa !. Tässä ei ole kysymys siitä, jos MM-voittoa harvoin juhlitaan ja metelöidään kerrostalossa yöaikaan. Tässäkin tapauksessa näitä metelöintejä on ollut aiemminkin, vaikka ehkä lievempänä. Minun tilanne on se, että olen suunnittelemassa muuttoa, koska naapuri on juhlinut erittäin kovaäänisesti jo pidempään. Näitä juhlintoja on yöllä ja päivällä ja useita viikon aikana. Eivät varmaan liity jääkiekkoon mitenkään, hänhän ei käsittääkseni edes katsonut MM-loppuottelua ollenkaan. Kyse on päihteiden sekakäyttäjästä,
- Anonyymi
Olen ketjun aloittaja. Tämä on juuri se ongelma. Naapuri metelöi jatkuvasti. Ei yhden jääkiekkomatsin juhliminen haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ketjun aloittaja. Tämä on juuri se ongelma. Naapuri metelöi jatkuvasti. Ei yhden jääkiekkomatsin juhliminen haittaa.
Tässä on todella ongelmia. Juhlimista oli viime yönäkin. Nukkuminen on jäänyt hyvin vähäiseksi. Tämä on asumiskustannuksiltaan kaupungin halvimpia taloja, sijainti on normaali-ihmiselle epäsuotuisa, tänne on tullut hyvin paljon päihdekäyttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna toisten elää ja elä itse, juhlat on kivoja ja elämä lyhyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna toisten elää ja elä itse, juhlat on kivoja ja elämä lyhyt...
Ketjun aloittaja on oikeassa. Oma kommenttisi on toisaalta ymmärrettävä, ikään kuin olisit minun naapurini, joka juhlii jopa ihan joka yö erittäin äänellisesti. Sellainen juhlinta ei kai ole mahdollista ilman piristäviä lääkeaineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748