Pankit, mihin luottaa

Mitä mieltä pankeista?
1) Nordea, niin ja näin. Kuiteski rehellinen, suurimmaksi osinm
2) S-pankki, edullisin, täysin rehellinen, paras
3) Danske, suht luotettava, huono palvelu
4) OP, Vältä. Vähän kuin kepu, pettää aina.

11

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki käyttämäni pankit ovat minulle kelvanneet. En ole kaikkiin detaljeihin ehtinyt kiinnittää huomiota.

• Anonyymi

Osuuspankin palvelu lienee pankkikohtaista, sillä jokainen osuuspankki on aika itsenäinen. Maaseudulla on kaikki epäilyttävää, eikä lakeja noudateta.

• Anonyymi

Tähän liittyen. Pienillä paikkakunnilla on todella ikävä olla töissä ja johonkin pieniin joustoihin säännöissä sortuu sosiaalisen paineen vuoksi. Pienellä kylällä ”kaikki” ovat tuttuja keskenään, ja moni ei ymmärrä, että töissä olet työntekijä sen 30-40h/vko ja muuten olet yksityishenkilö.

Joudut siis kuuntelemaan kaupassa tai kävelyllä käydessäsi purnausta, kun olet hylännyt Tepon auton katsastuksessa alle pään kokoisen reiän takia, laittanut perintään vasta vuoden maksamatta olleen laskun tai sinulta tullaan kysymään lääkäri/autonkorjausvinkkejä tai naapurin apua mihin aikaan vaan.

Kuin lokkeileva kaveripiiri, mutta laajennettuna.

Ei ihme, että joihinkin paikkoihin ei saa ammattitaitoista työntekijää tai lakia joskus vähän venytellään. Iso syy miksi moni palvelu siirtyy kaupunkiin.

• Anonyymi

Riippuu siitä, mitä tarkoitetaan "luottamisella".

Itse luotan pankkeihin siinä määrin, että olen kolmen pankin asiakas (ml. Nordnet) ja lompakossa on kahden luottokorttifirman kortit.

Enimmäkseen kaikki toimivat niin kuin pitää, mutta jokaisella on joskus häiriötilanteita, ja silloin on hyvä kun ei ole riippuvainen juuri siitä yhdestä pankista.

• Anonyymi

Mikä tahansa pankki on hyvä niin pitkäään kun kaikki sujuu niinkuin asiakas toivoo! Ei ongelmaa jos saat miljoona euroa lainaa ja saat maksettua ilman ongelmia tai sovittua!

Pahinta on se jos lähelläsi on ihminen joka ei selviä tekemistään vastuista ja itse joudut ongelmiin omassa elämässäsi! Se on vielä pahinta jos itse et ole ongelmia aiheuttaneen pankin asiakas etkä ole ollut asiakas pitkään aikaan tai lainkaan.

Omat pisteeni pankeille (1-10). Op 8 ja Nordea 3. S-pankki 7. S-pankki on minulle ihan peruspankki. Kerään S-bonuksia ja maksan joskus jonkun laskun. Kerään varakassaa! Op ja Nordean pisteitten perusteet voi lukea viestin aloituksesta.

• Anonyymi

Käytän osuuspankkia pääosin ja päivittäisostoihin s-pankkia. Luotan molempiin. Saanut molemmista aina sopimuksen mukaiset pankkipalvelut. Kilpailutan myös tuon 1. pankin säännöllisesti, mutta en ole muualta saanut parempia kokonaistarjouksia.

• Anonyymi

Rahan hankinnasta tilille joudun ikävä kyllä vastaamaan pääosin itse.

• Itse olen joutunut jonkilaisen väärinkäytön kohteeksi yhdessä pankissa. Kun olen yrittänyt saada asiaa selvitykseen, niin ilmoitettiin, että haasta käräjille. No, onhan se helv.. helppo haastaa käräjille isoa op, anteeksi, kun heille kulut maksavat asiakkaat, itsekin vielä eiliseen olin jäsen. Uudessa pankissa huomasin, että kaikki maksut nollassa, edellissä op, perittiin jopa saldokyselystä. Pakkohan se on ryöstää, kun tais terveyspalvelujen mukaantultua kannattavuus heiketä. Amatöörit töpeksivät ja uhkailevat.

• Anonyymi

1) hoitaa asiansa. Asiakkaana olen ollut yli 30 v.
      2) bonusten jatke. Pankin suuntaan olevia palveluita
      3) ei kokemusta. Ei myöskään mitään vetovoimaa.
      4) joskus olen ollut pienen Osuuspakin asiakas. Oli todella maalaisten pankki. Hyvässä ja pahassa.
      5) ehkä OmaSP, jos pitäisi vaihtaa.

• Anonyymi

Ei helv.... Ssä Omasp missään tapauksessa.

• Anonyymi

Nordea vaihdoin S-pankkkin 12 vuotta sitten. Kaikki sujui hyvin. Hoitivat kaikki pankki siirto asiat valtakirjallani s-pankki puolelle. Päiväkän en kadu siirtoa. Saan palvelua puhelin ja livenä Itis prisma S-pankki aina jos tarvitsen.Minulla ei velkaa joten sekin mahdollisti sujuvan pankin vaihdon.Pankki tunnuksia en enää ottanut. Kun velotuksena maksavat peruslaskuni suoramaksuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1819
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      150
      1550
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1311
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1256
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      997
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe