Kyllä on finalistien kaunein. Ykkös suosikki!
Sonkajärven missifinalisti
15
1703
Vastaukset
- Anonyymi
Semifinalistit, ei finalistit.
- Anonyymi
Onko Sonkajärvellä vielä naisia?
- Anonyymi
Voi voi, kyllä on ja savolaiset naiset vasta onkin kauniita, perässä tulee pohja.karjalan kaunottaret ja perää pitää Pohjanmaan jurot matamit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, kyllä on ja savolaiset naiset vasta onkin kauniita, perässä tulee pohja.karjalan kaunottaret ja perää pitää Pohjanmaan jurot matamit.
Mikään savolaistuhjake sukujuuriltaan.
- Anonyymi
Ei kai hän edes asu Sonkakärvellä, kuten ei myöskään juuri ainutkaan nainen.
Käsittääkseni suhdeluku miehet/ naiset on 60/40 ellei peräti enemmän. - Anonyymi
Olkoot kaunein mutta se ei oo sonkajärveläinen, sonkajärveläinen on kun molempiin vanhempiin juuret on tiällä
- Anonyymi
Kuulin hieman faktoja " paronittaresta"...
- Anonyymi
Eipä voittanut tyhjätasku-paronin tytär
- Anonyymi
Kertoo joutuneensa kiusatuksi Sonkajärvellä. Yllätyitkö? Minä en.
- Anonyymi
Liian kaunis ollut niin kiusattu siksi.
- Anonyymi
onko siellä hyviä naisia siis kauniita? siellä sonkiksella?
- Anonyymi
On mutta ei riitä sulle.
- Anonyymi
Kovat on selitykset Seiskassa.
"Kartano Sonkajärvellä" kuulostaa myös hauslalta:D- Anonyymi
...hauskalta.
- Anonyymi
Onko montakin savupiippua kartanossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657