Kauhean noloa minusta on jäädä tuijotuksesta kiinni, kun iltalenkillä näkee jonkun samantyylisen kadun toisella puolella ja vahingossa alkaa tuijottamaan miettien onkohan tuo hän. Jos kohde vilkaisee takaisin on kiire siirtää oma katse johonkin neutraaliin kohtaan, vaikkapa koiraan. Meidän pitäisi sopia joku tunnistusmerkki, että uskaltaisin tuijotella huoletta ilman miituuta. Vaikka tälläinen asu näin kesällä:
https://static.partyking.org/fit-in/1300x0/products/original/hawaii-krigare-set-maskeraddrakt-76094-1.jpg
13 kilsan mies
10
59
Vastaukset
- Anonyymi
Oiva idea...
- Anonyymi
💘💘💘
Sopivan viileä asu helteellä.
- Anonyymi
Erottuu hyvin ostoskeskuksen ruuhkassa.😂
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Sehän on hyvä myös. 😅
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erottuu hyvin ostoskeskuksen ruuhkassa.😂
Kesämiehen ainoa ilo hiihtää emäntien perässä ostoskeskuksissa ja raportoida siitä nettiin. Ai niin mutta sitten on vielä tämä koiralenkkigenre kuten aloituksessa. Paree kattoo ettei ole iso koira
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesämiehen ainoa ilo hiihtää emäntien perässä ostoskeskuksissa ja raportoida siitä nettiin. Ai niin mutta sitten on vielä tämä koiralenkkigenre kuten aloituksessa. Paree kattoo ettei ole iso koira
Ne sentään tapahtuu ruudun toisella puolella 😂
- Anonyymi
Huono idea 👎
- Anonyymi
😅😂🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634