Mietin vain miksi tuossa on 4g? En tiedä onko enää myynnissä!
Nokia 3310 4g
3
596
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tue Suomen taajuuksia. Taisi olla tarkoitettu vain Kiinan markkinoille.
https://m.gsmarena.com/nokia_3310_4g-9046.php
https://suomimobiili.fi/hmd-global-julkaisi-uuden-nokia-3310-version-jossa-on-4g-yhteydet-ja-android/- Anonyymi
”Aloittaja kommentoi”
Itse ainakin käytän nettiä paljon puhelimella ja 4g tekniikka muutti paljon käyttöä muutama vuosi sitten. Ero 3G tekniikkaan älypuhelimissa oli huomattava. Jos miettii esim Honor 8 puhelinta joka oli käytössäni 2017 ja tätä Nokia 3310 4g niin eihän niissä ole mitään samaa! Mene hoitamaan pankkiasioita Nokia 3310 4g puhelimella, niin tulee hiki! Jopa kolmas älypuhelimeni vuonna 2013 pesi tuon päivitetyn 3310 4g n. Ja Nokia suoltaa näitä kehitysmaa puhelimia ulos koko ajan. Ei kait kukaan muu tee tätä!
Kaveri osti tuon mallin vain siksi kun hänellä oli aiemmin se alkuperäinen 3110 joka siihen aikaan olikin hyvä. Minun eka Nokia oli 5110 ja sen jälkeen oli monta nokiaa. Viimeinen oli lumia 710 eikä uutta tule enää koskaan. Eikä tule honor puhelimiakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Aloittaja kommentoi”
Itse ainakin käytän nettiä paljon puhelimella ja 4g tekniikka muutti paljon käyttöä muutama vuosi sitten. Ero 3G tekniikkaan älypuhelimissa oli huomattava. Jos miettii esim Honor 8 puhelinta joka oli käytössäni 2017 ja tätä Nokia 3310 4g niin eihän niissä ole mitään samaa! Mene hoitamaan pankkiasioita Nokia 3310 4g puhelimella, niin tulee hiki! Jopa kolmas älypuhelimeni vuonna 2013 pesi tuon päivitetyn 3310 4g n. Ja Nokia suoltaa näitä kehitysmaa puhelimia ulos koko ajan. Ei kait kukaan muu tee tätä!
Kaveri osti tuon mallin vain siksi kun hänellä oli aiemmin se alkuperäinen 3110 joka siihen aikaan olikin hyvä. Minun eka Nokia oli 5110 ja sen jälkeen oli monta nokiaa. Viimeinen oli lumia 710 eikä uutta tule enää koskaan. Eikä tule honor puhelimiakaan.Tuo 4G onkin tarkoitettu yhteyden jakamiseen wlanin yli. Siihen tuollaiset peruspuhelimet missä on 4G sopii ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615