No mikä ihe se nyt on, kun melkein kaikki kansat maailmanssa pitävät hänen tekoaan yhtenä suurena ihmeenä. ja ihmehän sen onkin.
MIKSI JUMALA ON PYSYTELLYT TAIVAASSA NÄMÄ VIIMEIST 2022 VUOTTA?
5
245
Vastaukset
No eihän kukaan nyt tosta noin vaan "pamahda paksuksi" jostain hiton pyhästä hengestä.
- Anonyymi
hehhe =)
- Anonyymi
ylitit jo oman itsesi. Vitsien taso sen kuin vain paranee ja jalostuu.
- Anonyymi
tässä jumala vitsi; miten on mahdollista että jumala loi loimaan(kaupunki suomessa)?? Koska raamatussa sanotaan "Jumala loi maan".
Mitä tulee jumalaan ja kreationismiin niin en itse usko, mutta minä uskon että fyysisen elämän jälkeen on toinen taso eli uskon että sielu lähtee ihmisestä ja eläimestä, kaikista elävistä olennoista toiselle tasolle. Mulla on tästä melkeinpä 100% varma kokemus/fakta. En kerro siitä kokemuksesta enempää. Tuskinpa olen ainoa ihminen maailmassa jolla on tällainen kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595