Murrosikä apua

Anonyymi

Olen 10 vuotias tyttö ja olen noin 150cm ja painan noin 50 kiloa(onko normaalia)? Näytän tällähetkellä lihavalta vatsan kohdalla ja luulin että minulla on vatsalihaksia mutta äitini sanoi että se on rasvaa eli (onko normaalia)? Murrosiästä: olin joku 9 vuotta ja alkoi karvoja jo tulla(onko normaalia)? Ja kuuluuko "lihavuus" tai lihavalta näyttäminen murrosikään?? Äitini sanoi että se tasaantuu mutta en ole varma?Kyl mä tiiän että murrosiällä alkaa rinnat kasvaan, mutta onko se normaalia että ne ei mee vierekkäin vaan vähän niinku erilleen 🍈 🍈näin (kasvaa)?? Kerran katsoin netistä mitä kuukautiset tarkoittaa enkä edelleenkään tiiä, mutta se ongelma on se että mun äiti näkee mun googlaamat asia ja se luulee että mulla alkaa ne(mitä sanon/teen??) Mulla on jo tullut valkovuotoa (10 vuotiaana alkoi) (onko normaalia)?? Ois kiva jos joku voisi vastata minun ongelmiin/kysymyksiin! Moikkaaaaa!!!

2

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en itsekkään tiiä!

• Anonyymi

Jos olet lihava, niin sitten olet. Murrosikä alkaa sillo, kun se alkaa ja jos nyt menkat alkaa nii sitten kerrot äidille ei siinä muu auta. Äitis kyllä tietää :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60