Näistähän ei Suomi kansalleen kerro, vain Venjä valheet kuuluu ja täytyy esittää !?
Esimerkkinä Sauli niinistö Natonkin puolesta ja Venetzuelan Jenkki edustajalle !?
Lyötiinkö Kultarannassa sotasuunitelma lukkoon, kuin Helsingissä 1938 sotilasasiamiesten kesken !?
9
119
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän nämä Suomen Natsi ja kansanelätti luopiot uskalla ottaa kantaa oikeaan asiaan ja MTV toimitus vielä vähemmän !?
- Anonyymi
Mitkä hiton natsit? EI SUOMESSA OLE NATSEJA, toisinkuin teillä venäjällä!
- Anonyymi
Putin on NATSI.
- Anonyymi
Sodan aloittaja ja länsikö enkeleitä,minä vaan kysyn !?
Venjällä ei Natsi lakeja ja kaasurosvousta veloissakin !?
- Anonyymi
Tiesiittekö miten Suojelupoliin otetaan jihuloimaan, yksi kriteeri on Natsi Saksalais suvut,ainakin nimet kuin Naa .. , jo 1990 luvulta !?
- Anonyymi
Suomelta kiellettiin Pariisin rauhansopimuksessa sukellusveneet; https://www.mynewsdesk.com/fi/ido/images/ensimmaeinen-matalahuuhtelu-wc-elo-283119
- Anonyymi
Vielä Natokin elätiksi soialismi Armeijamme rinnalle, eikä Kokoomus halua maksaa veroja, onko tyhmä ja kiihotettu kansa joka maksaa ,Suomi alkaa olla jo Natsi Saksa !?
- Anonyymi
Suomessa EI ole mitään natseja, paina se jo kovaan kalloosi, putinin pérseennuolija!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 601993
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361