En tiedä, että lukevatko mustalaiset ollenkaan tätä palstaa mutta kysyn kuitenkin. Olen osittain mustalainen ja olen aina ihaillut mustalaisten vaatteita. Saisinko itsekin käyttää mustalaishametta jos tekisin sen vain eri materiaalista ja jättäisin pönkän pois? Väri olisi ehkä musta tai tummanruskea. Vai tulisiko joku mustalainen sanomaan etten saa pukeutua sellaiseen hameeseen?
Voinko käyttää "mustalaishametta"
12
1312
Vastaukset
- Anonyymi
Mää tykkäisin kokokeltaisesta asusta
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miksi kukasn moista haluaa käyttää, ellei haeta hamealella tavaraa kaupasta. Mutta toki halutessasi voit.
- Anonyymi
Kohta syyttävät kulttuurin omimisesta
- Anonyymi
Kyllä voit mutta elä ihmettele jos vartijat seuraa kaupassa
- Anonyymi
Teltta mikä teltta.
- Anonyymi
Pistä sellanen
-soqqabois- - Anonyymi
voit, kunhan et mene toisten apajille
- Anonyymi
Jos sinulla on mustalaisten kansanpuvun hametta muistuttava hame, mutta muut asusteet eivät muistuta mustalaisten vaatetusta, niin tuskinpa kukaan asiaan puuttuu. Mustalaisten ovat herkkiä puuttumaan sukulaistensa tekemisiin, mutta valkolaisten tekemisiin he eivät puutu läheskään yhtä herkästi.
Taktinen turvaliivi olisi hyvä kuitenkin olla puseron alla, mutta niitä on nyt vaikea hankkia, koska kaikki on lähetetty Ukrainan sotaan. - Anonyymi
Kyllä voit pukeutua vaikka Munsalan kansallispukuun
- Anonyymi
Sulle passaa hyvinkin ihan housut ja joskus sortsit.
- Anonyymi
Ja jos rahtaat sähkölaitteita niin varo ettet kompastu sähköjohtoon.
Joudut vielä sairaspäivärahalle... - Anonyymi
keklusta tulee jos väärä pukukoodi
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595