Etsin energistä koodaria (100% etänä, osa/koko aikaisesti) mukaan perustettavaan startuppiin, sinun tulee osata ainakin osa ja olla halua oppia seuraavia tekniikoita: Vue/React, ES6 , Flutter, Dart, SQL ja CSS. Palvelu on 80% valmis ja nyt etsin vakavasti otettavaa tekijää ottamaan vastuun sen jatkokehityksestä siirtyessäni itse startupin organisaation rakentamiseen. Syksyllä, kun alusta toimii luotettavasti, saat perustettavasta yrityksestä osakkuuden ja työpaikan. Jos kiinnostuit, laita viestiä numeroon 04 nolla 63 nolla 557 nolla, niin kerron lisää. Laita mukaan myös linkki CV:hin ja työnäytteisiin/harrastusprojekteihin. En asu itse Suomessa mutta yritys perustetaan Suomeen ja useaan EU maahan.
Koodari mukaan startuppiin (osakkuus)
Anonyymi
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595