Kesä muuttaa talvisen talouskyljyksen grillikyljykseksi. Ne molemmat ovat possun etuselkää. Nahka, silava ja lavan kärki vain poistetaan ensin. Tuloksena on pari-kolme kiloa painava lihainen pala, josta kyljykset erotellaan.
Lihamiehet tietävät, että talouskyljys on ritilällä parempi kuin varsinainen porsaan kyljys. Possunkyljys käpristyy huolimattomissa käsissä kuivaksi. Talouskyljyksen omat tasaisesti lihassa olevat rasvat taas pitävät pinnan mehevänä kypsentämisen ajan.
Talouskyljykset saa panna sellaisinaan kuumaan grilliin paahtumaan. Pintaa ei tarvitse etukäteen maustaa, eikä sivellä rasvalla. Muutaman lihapalan voi pieniä ja työntää kuutiot esimerkiksi banaanin, omenan ja naudanlihapalojen kanssa saman vartaaseen.
Talouskyljys on sama kuin grillikyljys
5
1959
Vastaukset
- Anonyymi
Vasta nytkö hoksasit, että ovat sama asia. Minä olen tuon tiennyt jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Tuo on joku köyhien ongelma. Nettoveronmaksajilla on varaa grillata filettä.
- Anonyymi
Naudan sisäfileestä ne parhaat grillipihvit syntyy!
Sianniskan ja makkaran käristäminen on köyhien hommaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sianniskan ja makkaran käristäminen on köyhien hommaa.Sisäfile on mautonta. Pidän lehmän ulkofilettä selvästi parempana. Toki sisäfilekin menee, jos ei muuta ole saatavilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sianniskan ja makkaran käristäminen on köyhien hommaa.Sisäfile toki parasta, jos löytyy taitoa.
Grillissä ulkofile toimii paremmin, ainakin mun osaamisella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820