Kunnanvaltuuston kannattaa jatkossa panostaa enemmän kuntalaisten hyvinvointiin ja parantaa palveluja juuri kunnassa asuvien osalta. Rahaa on tuonut kunnan kassaan merkittävästi karvialaisten yrittäjien ja työtekijöiden yhteinen panos palvelujen tuottamisessa muilla paikkakunnilla ja muille kuin karvialaisille. Tämä kannattaa huomioida ennen kuin muuttoliike ulospäin alkaa. Tiet ja kadut kuntoon ensimmäisenä. Raita-aholla oli jo ajatuksia tähän.
Verotulot kasvaneet 2021 9,5 %
6
133
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on niitä eläkeläisen höpinöitä.
- Anonyymi
Sinä se olet omituinen otus. Kurkkaapa peiliin ja mieti, miltä sielusi näyttää. Katkeralta kuulostat, onko joku vienyt tikkarisi?
- Anonyymi
Mitä eläkeläiset on sulle tehneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä eläkeläiset on sulle tehneet?
Toiset vieneet mun työpaikan
Äänestin eläkeläistä, lupasi paljon, kun pääsi päättäviin, kaikki on unohtunut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset vieneet mun työpaikan
Äänestin eläkeläistä, lupasi paljon, kun pääsi päättäviin, kaikki on unohtunutEi kannata uskoa joulupukkiin ja hammaskeijuihin.
Aina ne vaalilupaukset unohtuu, niin kunnissa kuin eduskunnassakin.
- Anonyymi
Täysi 10 aloittajalle. Juuri näin pitää toimia👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670