Ferratum joustoluotto/joustava mikälie nykyään

Anonyymi

Ohi on, tänään lähti viimeinen erä. Otin lainan joskus varmaan 2017. Herranjumala mikä paska laina ei enää ikinä kokoajan maksanut keskimäärin 200e kuussa paitsi nyt pari viimeistä kuuta 150e. En edes halua ajatella kuinka paljon loppujen lopuksi tuo 2000e laina tuli maksamaan. Ei enää ikinä.

Lisäplussana koitin vielä kirjautua asiakas sivulle että olisin nähnyt tarkan summan mitä tänään pitää maksaa, ei toiminut. Asiakaspalvelusta en saanut vastausta koska ei kuulemma voinut tunnistaa minua, kun en muistanut jo pari vuotta sitten loppunutta/lopettanutta spostiosoitetta jolla rekisteröidyin silloin joskus 2017. Ei riittänyt henkilötunnus/osoite/asiakas nro :D

Pistin sitten joku 5euroa ylimääräistä maksuun ferratumin/joustava. fi mikä helvetti onkaan nykyään, menköön vaikka jäätelölle sillä muutamalla eurolla.

EI ENÄÄ IKINÄ!! Huomenna nostan maljaa tänään kunniaksi.

8

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli tuli hyvät oppirahat maksettua , mutta siihen vierähti viitisen vuotta.
      Se on kiitettävää, että sen mukana tuli myös viisautta melkoisesti.

• Anonyymi

Jep tuohon tyyliin 2 ensimmäiseen vuoteen lyhenny juuri yhtään tosiaan niillä 200e lyhennyksillä.

Itsekkin sain joku yli 4 vuotta maksella samaa paskaa.

• Anonyymi

Kannattaa aina laskea itselle sopiva lyhennystahti jollain netistä löytyvällä annuiteettilaskurilla.

• Anonyymi

Kuinka niin paska laina? Sait 2000€ akuuttiin hauskanpidon tarpeeseen ja maksoit 10 000€ takaisin. Eikö muka ollut hintansa arvoista?

• Anonyymi

Ferratum joustoluotto kun on, kannattaa tehdä takaisinsaantihomma oikean a) lakimiehen kanssa tai b) lähettää ilmainen kuluttajariitaan. A saa maksettavaksi pelkän pääoman b) saa laskettua koron 50%:iiin esim 190 sijaan.

• Anonyymi

Onko nykyisin enää korko niin suolainen että 2000€ ei 200/kk lyhene?

• Anonyymi

Koko fuckin ferratum on niin suolainen ja kusinen että älä edes suunnittele sieltä lainaamista. Oikeastaan ainoastaan Falloslaina on hyvä paikka ja ÖÖ-Laina oli kans mutta ÖÖ Evolving Office ei enää nykyään vippaa, tekevät kylläkin muuta bisnestä.

• Anonyymi

Paskin laina paikka mitä Internet tarjoaa, pysy erossa !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42