Jos käyttää huumeita, ostaa sarjatuliaseen ja oikeus vapauttaa vaikka minkälaisesta vastuusta, vaikka rikollinen on täysi-ikäinen, niin onko se oikeus ja kohtuus ?
Amerikassa kaikki on mahdollista...
Huumeille ei
5
61
Vastaukset
- Anonyymi
Täysjärkinen ei kai osta sarjatuliasetta ja tapa joukkoa ihmistä, joten kaikenlaiset syyt ja tutkimukset ovat ihan turhia. Vankilaan vaan kitumaan loppuiäksi.
- Anonyymi
Vankila on oikea paikka huumeiden käyttäjille.
Huumeiden käyttäjiä tänä päivänä ymmärretään ja naapurit saavat haistella hajut parhaimmillaan aamusta iltaan.
- Anonyymi
Psykiatrit vapauttelee rikollisia syyntakeettomina- ja roisaalta laittavat lataamoon mielentärväyshoitoihin ihmisiä milloin mistäkin syystä- jotka ei moisia 'hoitoja' vaadi tai ainakaan ei ole parantaneet kenenkään tilannetta.
esim liikalääkitykset tai tappajaksi tekevät SSRI-lääkemömmöt- Anonyymi
roisaalta = toisaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329