Minä olen joskus potilaaseen, mutta tilanne ei johtanut mihinkään. Mietin vaan, että onko kovinkin yleistä hoitaja-potilas -suhteet?
Oletko koskaan ihastunut hoitajaan?
14
739
Vastaukset
- Anonyymi
Lievästi olen mutta muutamakin hoitaja on ihastunut muhun, joku lääkäri haukkui urheilijaksi kun menin näyttämään kyynärpään vammoja ja hakemassa sille röntgenlähetteen.
T. näin on - Anonyymi
En ole. Tiedän kuitenkin sen olevan yleisempää niin päin että potilas ihastuu.
- Anonyymi
Mulla opiskeluaikoihin kuului "etuihin" ihanat söpöt hoitajaopiskelijat kun heitä oli iso porukka työkavereina.
T. näin on
- Anonyymi
Ihastuin kerran psykologiin, mutta se ei johtanut mihinkään. Mies siirtyi toiseen hoitoyksikköön. Tilalle tuli 4 vuotta ilman ihastuksia.
- Anonyymi
Hoitajana olen ja lääkärit tullu välillä liiankin lähelle. Tai sitten huomannu niiden tuijottavan "salaa" tuntuu kurjalta. Sekin kun asiakkaat ehdottelee suoraan
- Anonyymi
Onneksi hoitajat on niin asiallisia,että ei ne rahan
perässä juokse,kun kotona on kaikki hyvin.
- Anonyymi
Ei ole näin päässyt käymään
- Anonyymi
Uskon tämän olevan mahdollista. Itse en ole sillai ollut potilaana, mut jos olisi kahden olevia hetkiä niin hyvin mahdollista.
- Anonyymi
Juu yhteen Mariin olin/olen edelleen lääpälläni, niin ihana
- Anonyymi
Kyllä mä oon ihastunut hoitajaan. Vaikea tilanne
- Anonyymi
Kolmeen hoitajaan olin ihastunut, nyt enää yhteen. Terveisiä ihanalle sinisilmäiselle kaunottarelle 💕
- Anonyymi
Joo oon ihastunut E naiseen
- Anonyymi
Muodokas Heli namskis
- Anonyymi
Kyllä mä ainakin. Mutta ammattietiikka estää etenemään asian kanssa joten aloitteen tekeminen jää ainoastaan vastapuolelle. Minkäs sille mahtaa jos on herkästi ihastuvaa tyyppiä. Ja ammattiin kuuluva ystävällisyys tulkitaan usein väärin,jos potilaskin on herkästi ihastuva.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657