Oletko koskaan ihastunut hoitajaan?

Anonyymi

Minä olen joskus potilaaseen, mutta tilanne ei johtanut mihinkään. Mietin vaan, että onko kovinkin yleistä hoitaja-potilas -suhteet?

14

739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lievästi olen mutta muutamakin hoitaja on ihastunut muhun, joku lääkäri haukkui urheilijaksi kun menin näyttämään kyynärpään vammoja ja hakemassa sille röntgenlähetteen.

T. näin on

• Anonyymi

En ole. Tiedän kuitenkin sen olevan yleisempää niin päin että potilas ihastuu.

• Anonyymi

Mulla opiskeluaikoihin kuului "etuihin" ihanat söpöt hoitajaopiskelijat kun heitä oli iso porukka työkavereina.

T. näin on

• Anonyymi

Ihastuin kerran psykologiin, mutta se ei johtanut mihinkään. Mies siirtyi toiseen hoitoyksikköön. Tilalle tuli 4 vuotta ilman ihastuksia.

• Anonyymi

Hoitajana olen ja lääkärit tullu välillä liiankin lähelle. Tai sitten huomannu niiden tuijottavan "salaa" tuntuu kurjalta. Sekin kun asiakkaat ehdottelee suoraan

• Anonyymi

Onneksi hoitajat on niin asiallisia,että ei ne rahan
        perässä juokse,kun kotona on kaikki hyvin.

• Anonyymi

Ei ole näin päässyt käymään

• Anonyymi

Uskon tämän olevan mahdollista. Itse en ole sillai ollut potilaana, mut jos olisi kahden olevia hetkiä niin hyvin mahdollista.

• Anonyymi

Juu yhteen Mariin olin/olen edelleen lääpälläni, niin ihana

• Anonyymi

Kyllä mä oon ihastunut hoitajaan. Vaikea tilanne

• Anonyymi

Kolmeen hoitajaan olin ihastunut, nyt enää yhteen. Terveisiä ihanalle sinisilmäiselle kaunottarelle 💕

• Anonyymi

Joo oon ihastunut E naiseen

• Anonyymi

Muodokas Heli namskis

• Anonyymi

Kyllä mä ainakin. Mutta ammattietiikka estää etenemään asian kanssa joten aloitteen tekeminen jää ainoastaan vastapuolelle. Minkäs sille mahtaa jos on herkästi ihastuvaa tyyppiä. Ja ammattiin kuuluva ystävällisyys tulkitaan usein väärin,jos potilaskin on herkästi ihastuva.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60