Olen tavannut viitisen kertaa mukavantuntuisen miehen reilu kuukausi takaperin. Mies vaikutti olevansa ihastunut samoin kuin itsekin olen ja mies soittaa joka ilta pitkän puhelun. Kaverinsa puheista (soittivat yhdessä baari-iltana) sain käsityksen, että mies tykkää minusta vahvemmin kuin luulin.
Mutta, asumme samassa kaupungissa. Näemme tosi harvoin, miehen vuorotyön ja menojen takia. Lomallaan ollessaan minulle ei sitten yhtäkkiä ollutkaan aikaa, vaikka kuvittelin, että työ ei ainakaan ole nyt este, mutta....joka ilts hänelle ilmaantuu esteitä. Itse olen päivät työssä.
Olenko varalla ja pelkkää juttuseuraa puhelimessa?
Olen kutsunut miehen kylään, eipö ole näkynyt. Kerkesin jo olla hetken onnellinen kuvitellessani, että hän välittää ja on kiinnostunut. Emme ole harrastaneet seksiä vielä, hyväilleet hiukan. Siinä kaikki, toki käsitin, että mies olisi mielellään jo edennyt siihen vaiheeseen, mutta haluan varmistua miehen kiinnostuksesta, että se on oikeaa, eikä vain panohakua.
Eikö ihastunut, kiinnostunut mies raivaisi esteet pois ja saapuisi tapaamaan, jos siis todella haluaa edetä?
Kertokaas tuhlaanko taas jännämieheen aikaani
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen siis ihastunut suhun.
- Anonyymi
Olet varanumero.
- Anonyymi
Onko kiihottavaa vastailla tähän tyyliin näihin jännämiehen kirjoittamiin tarinoihin?
- Anonyymi
5x eikä seksiä? Tuskin on kiinnostunut ja jos ei ole aikaa. Siirrä katsees muualle
- Anonyymi
Eipä tuo kovinkiinnostuneelta vaikuta.
- Anonyymi
Pelimies jolla monta rautaa tulessa.
- Anonyymi
paha sanoa
- Anonyymi
Tuota jännämihen saa jos on valmis olemaan heti intohimoinen ja seksissä itsevarma... Noi tunnediipadapar ja nyhveroinit kuuluu tavisjuttuihin...
Tai ujoilke ihmisille...
Sullon väärä miestyyppi tunteiden hitaaseen ja syvöliseen kehittelyyn...
Jänmämiesten maailmassa naisen oskallettava ja haluttava toimi heti kun tilaisuus tulee...
Ole rohkea jänö ja ota mies jonka haluat...
Olet varalla tai hänellää on jo joku muu jota panee... Ja sun juna meni jo
Onnea seuraavalle yritykselle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748