Varasin ajan Shasha beaty nails kynsihoiton. Se oli järkytys. Erittäin huono työtä. Minuun omat kynnet ,mitkä olen jo vuosia hoitanut olivat erittäin hyvässä kunnossa.
Tulin ajoissa ja toiveissa että saan taas 4 viikoksi holettu geelikynnet.
No sitten 10 minuutin jälkeen alkoi täysi rumba 😱ihmiset tuli ja meni,puhelin soi ja ulkomaalainen kynssiteknikko keskeytti yön jatkuvasti,sähläsi ja tottakai mokasi minuun kynnet. Nyt ne näyttää siltä kun 5vuotias lapsi olisi suttassut geeli möhköä ja lakka päälle.Kaikki kynnet eri pituiset,lyhyet ja vielä hionta pöly jäi lakan alle😭kaikkien lisäksi työvälineet eivät olleet desinfiotu ollenkaan.Työntekijan vaatteet epäsiisti ja pöytä sekä muut työvälineet oli epäsiistit.Sopiva väriä lakka ei löytynyt. Itse työprosessi oli väärä.Mutta hinta oli hoidolle 65e .Tämä ketju on pääkaupunkiseudulla. Ei mikään takapajula. Iso Omena Matinkylässä.
Elikkä en suosittele.
Erittäin huono työtä ja palvelua kynsihoidossa
Anonyymi
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499