Kuusamon matkailija pääsee kivasti linja-autollakin Hossan kansallispuistoon. Majoituspaikkoja löytyy Hossasta. Hossa sijaitsee Kuusamon lähellä. Todella vaikuttava paikka lomailla ja retkeillä.
Hossan kansallispuisto
12
914
Vastaukset
- Anonyymi
Julma-Ölkky on Hossan vieressä.
- Anonyymi
On siellä siistit maisemat hossassa
- Anonyymi
Tuolla nälkämaan puolella, ja autolla saat aijjaa toista tuntia, itikkaa kuolee lassiin kilotolokulla
- Anonyymi
Hossa hieno paikka. Suosittelen
- Anonyymi
Kannattaa käydä ja retkeillä. Vietin monta päivää Hossassa.
- Anonyymi
Ei oo mitää näkemistä muutaku itikoita
- Anonyymi
Kiertelen ja katselen kansallispuistoja. Ne ovat palasia kauniista luonnosta.
- Anonyymi
Usein olen ollut Hossassa viikon lomailemassa. Luonnonrauhasta ja puhtaista vesistä saanut nauttia. Mökkisaunassa saanut nauttia löylyistä ja katsella terassilta lähi vesistöä.
- Anonyymi
Hossa ja Julma-Ölkky ovat katsomisen arvoisia paikkoja. Hossassa voi majoittua ja telttailla. Vesistöt ovat ihania.
- Anonyymi
Höpö höpö paikkoja tulkaa hesaan juntit
- Anonyymi
Onko kuusamo jo niin pitkällä kehityksessä että siellä voi telttailla
- Anonyymi
Tulipa käytyä Hossassa, mukava ja viihtyisä paikka. Kannattaa käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635