Yli 33 prosentin nousu oli Silja Linen kesäkuun matkustajaliikenteessä viime vuoden kesäkuun liikenteeseen verrattuna.
Silja Line kuljetti Suomen ja Ruotsin välillä kesäkuussa kaikkiaan 205 000 (viime vuonna 149 000) matkustajaa.
Nousu on jakaantunut kaikille reitille, joskin uudella Helsingin linjalla on epäilemättä ollut oma viehätyksensä.
Silja Linessa on tämän vuoden aikana pyritty erityisesti tasaamaan matkustajia siten, ettei heitä ole mihinkään alukseen tullut liikaa.
Siljalla kesäkuussa 205 000 matkustajaa
Anonyymi
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs Tallink.
- Anonyymi
Kuinka tuo matkustajien tasaaminen eri laivoille tehdään? Jos minä haluan matkustaa jollain tietyällä vuorolla, niin sanovatko että et muuten matkusta, ja tarjoavat tilalle jotain toista vuoroa ja kenties jopa eri määränpäätä?
- Anonyymi
Väärät luvut. Et osannut edes uutista kopioida.
Kasvua oli 78%
Matkustajia 534 000
Opettele edes kopioimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657