Ahne nuolija saa paikan!! Mitä vanhempi mies sen parempi! Olen 45v ja kyltymätön "kuuntelemaan" kielihoitoa..
Missä olet ahne mies
15
1318
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olis tarve?
- Anonyymi
Pohjois-Karjala
- Anonyymi
Olis ihana nuolla sut taivaisiin. M50
Mispäin oot?
- Anonyymi
Os. kuumakuusysi@yahoo.com odottaa yhteydenottoasi kyltymätön, kiihkeä 180/90 kielimies 👅😋
- Anonyymi
Täällä. Uusimaapp@gmail.com
50v savuton luotettava mies
.
Autoilen mielelläni sovittuun paikkaan. Pitkäkestoinen takuu työnä tehty kielityö.
Et pety. Mistä päin mahdat olla?
Kuusamossa ois 46v mies nuolen niin paljon kuin haluat
- Anonyymi
Sitten vaa alat laskeutumaan hieman etelämpään
- Anonyymi
Nuolen ja pitkään ja aina vaan m 57. Savo, Karjala.
partaa@meiliboxi.com- Anonyymi
Laitoin sp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin sp
Ei ole s-post tullut t partaa@meiliboxi.fi
Ainahan sitä
- Anonyymi
Mitä se ahne tässä tapauksessa tarkoittaa? Että ahnaasti pitäisi nuolla vai niellä koko palkan ahneesti?😅
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854