Miksi minun pitäisi ottaa rokotus kun kahden ja puolen vuoden aikana ei ole korona tarttunut ? On ollut sosiaalisia kontakteja, käyty töissä ja kaupassa ilman maskia, joten altistumisia on tapahtunut. Samaan aikaan moni useaan kertaan rokotettu naapuri on sairastunut koronaan. Miksi vaarantaisin hyvin toimivan immuunijärjestelmäni jollain rokotteella joka saattaa sekoittaa sen toimivuutta myös muita tauteja vastaan.
Luontainen immuniteetti
Anonyymi
2
92
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys, johon pitäisi saada THL vastaamaan.
En minäkään ota, koska myös minulla luontainen immuunijärjestelmä on erinomainen. En ole koskaan sairastanut hengitystieinfektioita.
Painostus piikityksille on kyllä ollut melkoinen, joskin nyt vaikuttaa siltä, että neljättä piikkiä ei tutuista monikaan ota. Heistä moni sairastanut koronan kahteenkin kertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625