Olen etsimässä ihan perustutkaa ikeastaan vain yökäyttöön (päivällä AIS mukaan) ja Välimeren alueella liikutaan. Ajatuksena tehdä lähiaikoina/vuosina pieni hyppy Kanarialle ja Azoreille, ei sen kummempaa.
Hakusessa siis ihan perustutka ilman käsittämättömän suuria mahdollisuuksia tai laajennuksia "ties mihin". Saa olla värinäytöllinen, mutta ei ole välttämättömyys (jos vaatii oman/uuden näytön, ei haittaa). Priorisointi on pienellä virrankulutuksella.
Tarjontaa Suomessa on paljon, mutta niissä on paljon sellaista mitä en tarvitse tai edes halua, niin en välttämättä haluaisi maksaa niistä. Miten ulkomainen tarjonta?
Mutta se virrankulutus......
Perustutka kateissa?
Anonyymi
2
102
Vastaukset
Doppler tutkat ovat ymmärtääkseni virtapihejä.
Itselläni on ihan tavis Raymarine Quantum Plus eikä sekään kauheasti virtaa syö varsinkin kun käytän ajoitettua skannausta.
Jos nyt olisin ostamassa niin toki ostaisin doppler tutkan.- Anonyymi
Koska elekttoniikka on halpaa, laitteisiin on koottu ominaisuuksia kokaisen tarpeisiin. Silöä tavalla saadaan ne sopimaam useimmille käyttäjille ja hinta sopivaksi.
Jos raha ei ole este, niin varmasti joku paja räätälöi sinulle tutkan, josta on poistettu näkyistä siinä olevia ominaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124