Pariterapia

Anonyymi

Lähteekö mies pariterapiaan jos on ollut salaa uskoton? Epäilen uskottomuutta käytöksensä vuoksi ja mietin pariterapiaan menoa. Yks tuttu sanoi että jos mies on ollut uskoton ei se lähde mihinkään pari terapioihin, onkohan noin, kokemuksia?

8

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei lähde yleensä ellei ole päättänyt tunnustaa ja lopettaa toisen kanssa.

• Anonyymi

Tarkoittaako että jos lähtee pariterapiaan niin uskottomuus on epätodennäköistä?

• Anonyymi

Onko sillä väliä jos ei halukas muutenkaan korjaamaan suhdetta?

• Anonyymi

On sillä minulle väliä. Sillä on suuri merkitys tunnetasolla minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sillä minulle väliä. Sillä on suuri merkitys tunnetasolla minulle.

Niin sinulle. Muttei miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinulle. Muttei miehelle.

Haluaa korjata suhteen. Haluaa pariterapiaan. Epäilen silti uskottomuutta.

• Anonyymi

Vaimo ei innostunut pariterapiasta. Kuitenkin riideltiin paljon ja seksi ei vaimoa kiinnostanut. Epäilin pettämistä. En tiedä, halusiko minusta eroon.
      Lopulta päädyin syyttämään pettämisestä montakin kertaa. Yhtäkkiä kaikki muuttui. Nyt vakuuttaa rakkauttaan ja on eri ihminen.

Olenkin miettinyt, että ei halunnut pariterapiaan ettei paljastu pettäminen.

• Anonyymi

Hei Ap, kiinnostaisi jutella enemmän aiheesta? Keskustella mitä olet havainnut? Kävin yksin pariterapiassa, mutta eivät ottaneet pettämisepäilyjä tosissaan. Turhia reissuja. Kuitenkin itse huomaa vaimossa ne muutokset käytöksen suhteen parhaiten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50