Miksette voi laittaa sille oikealle ihmiselle - oikeassa elämässä

Anonyymi

jossain muodossa viestiä? En tajua mikä siinä on niin vaikeaa? Toimikaa näin tai unohtakaa koko juttu.

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaffebaussi

• Anonyymi

Käyn ensin vessassa tuli hätä.

• Anonyymi

Oot kiva 🤗

• Anonyymi

Tää oli aikas söööpö kommentti omalla tavallaan 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli aikas söööpö kommentti omalla tavallaan 😄

Joo ja ihan naiselta oli söpö kommentti.

• Anonyymi

Tykkäänkiusata ihmisiä täällä

• Anonyymi

Ja muuallakin teet niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muuallakin teet niin

Huomattu on

• Anonyymi

Koska tämä on porukalle hupipalsta.

• Anonyymi

Hupia on monenlaista. Eikö niin

• Anonyymi

Kaipa siinä on se että en usko enää häneen tai hänen hyväntahtoisuuteensa.

• Anonyymi

Oon niin epävarma itsestäni tässä tilanteessa ja vielä epävarmempi miehen tunteista, ehkäpä siksi peilailen tunteitani tänne.
      Mielelläni laittaisin viestin suoraan hänelle ja aivan unelmaa olis jos hän laittaisi mulle jotain...
      Joo tiedän että tää on niin turhaa 🤭❤️

• Anonyymi

Mulla taas on puoliso tossa mut silti täällä palstailen
        Onnetonta sanoisinko 🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla taas on puoliso tossa mut silti täällä palstailen
        Onnetonta sanoisinko 🫣

Vähän sama täälläkin. Mies ja lapset. Parempi kai se täällä on heitellä asioita ilmaan tämmöisessä tapauksessa kuin että laittaisi viestiä suoraan. Kyl tää ihastus taas ohi mennee 😊👍 jotenkin vaan on huuhdeltava tuuleen niin omalla kohdalla ainakin vähentynyt tunteet, kun ymmärtää paremmin mitä ajattelee kun kirjoittaa ne tänne 😊 edelleenkin olen sitä mieltä että omalla kohdalla ihastuin siihen ihastumisen tunteeseen.

• Anonyymi

Vaikeaa on se jos joutuu naurunalaiseksi. Minulle kävi nuorena niin ja joku bimbo oli menossa hänen vaimoksi . Suunnitelma ei toteutunut. Blondi on mahdollisesti kuollut mutta mieshenkilö on elossa. Ehkä vapaa vieläkin.

• Anonyymi

Tuo on rasistista niimitellä ihmistä vaaleuden perusteella bimboksi, mieti samoja kommentteja tummalle ihmiselle niin jopa lyötäis rasisti-korttia pöytään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on rasistista niimitellä ihmistä vaaleuden perusteella bimboksi, mieti samoja kommentteja tummalle ihmiselle niin jopa lyötäis rasisti-korttia pöytään

Olen samaa mieltä, sanoisivat mieluummin vaikka albiinoksi

• Anonyymi

Näinpä! Jos kumpikaan ei mitään tee niin se on väistämättä siinä! Muistakaa aukoa silmiä.., uusiakin voi olla ulottuvilla...

• Anonyymi

Uunohdus is best.

• Anonyymi

Taas joku tympeä besserwisseri asialla. Millä resursseilla katsot olevasi kykenevä neuvomaan aikuisia ihmisiä? Tai tuossa aloituksessahan se jo lukeekin, että et tajua. Jos tajuaisit niin lähettäisit sitä viestiä, etkä meuhkaisi täällä.

• Anonyymi

Siksi on vaikeaa koska kirjoittelet täällä. Ja irl et osaa sanoa kyllä tai ei.

• Anonyymi

Minä laitoin eikä kaduta. En mitään rakkausviestiä mutta viestiä. Ehkä joku päivä rakkauttakin, jää nähtäväksi..

• Anonyymi

Sydämen särkijään ei tee mieli ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Jos joku kiinnostaa vain vähän ihmisenä miks sille pituus mitään tehdä?
      Rakkauden hupatukset on vaan kaupunkilaisten hupatuksia, ja balsamia haavoihin joita se kapakkielämä ja päihteet tuottaa.
      Sattumaa kehen sitä naksahtaa oikein perustein.

• Anonyymi

Kun se toinen on jo oikeassa elämässä torpannut, niin ikävää vingutaan täällä

• Anonyymi

Niinkö sulle on käynyt? Ihmekös tuo kun kinnaat muiden kirjoituksissa kiinni

• Onhan sitä laitettu kerran, reilu puolivuotta sitten. Oli se jännittävää. Sitten osoittautui täydelliseksi kalkkunaksi sekin. Sain kuulla että neiti pitää jättää rauhaan, nyt ymmärrän että miksi. Siinä on aikamoinen kynnys laittaa viestiä lähes tuntemattomalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe