Suomi sekä useat muut maat: kaikki ovat aina töissä. Keneenkään ei ole mahdollista tutustua kunnolla, koska on niin paljon tekemistä. Flirttailu on ehdottomasti kielletty! Kuvitellaan, että pelkkä parisuhde tekee onnelliseksi. Ei tee, tarvittaisiin yhteisöä. Tyhjyyttä täytetään kuluttamisella, näkeehän sen jo kaupallisuuden keskeisyydestä (eli ostoshelveteistä). Toivon että vielä joskus ihmiset aidosti välittäisivät toisistaan ja luonnosta.
Ei täällä ole intohimoa
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Viisas teksti 10/10. Olen täysin samaa mieltä kaikesta mitä sanoit.
- Anonyymi
Kiitos sinulle :)
Tässä oli kyllä asiaa.
- Anonyymi
Ei kaikki ole töissä, ne on vaan duunareita ne!
Mä oon tavallaan aina töissä mut tavallaan en koskaan kun freelancer. ;D - Anonyymi
Jopas on maailmantuskaa huokuva masentunut parahdus! Ja et puhu kyllä Suomen tilanteesta.
- Anonyymi
En ole kyllä yhtään masentunut. Olenpahan vain vuosien mittaan tullut tähän tulokseen.
- Anonyymi
Jos ei ole parisuhteessa valmis sitoutumaan toiseen vaan ne muut on tärkeämpiä ei ole valmis parisuhteeseen ennen kaikkea siinä kohtaa si kun parisuhteessa on lapsia ja siltikin kaikki muu menee edelle olisi lapset kannattanut jättää tyystin tekemättä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479