Keskustelua muista kuin viikonvaihteen IS:n ristikoista.
IS - muut kuin viikonvaihteen ristikot
2
109
Vastaukset
IS:n viikonvaihteen ristikoissa on varsin monipuolinen laadinta- ja kuvitusjoukko. Muissa ristikoissa on kovin kapea kuvitus- ja laadintajoukko.
Maanantain histis- ja kovisristikoita luo nykyisin vain kolmikko Heli Kärkkäinen, Erkki Vuokila ja Teemu Pallonen.
Vuonna 2017 histisristikoiden kuvittajina oli muitakin kuvittajia kuin Heli Kärkkäinen. Ristikoita laati myös Toni Pitkälä.
Yritin saada Sanarisin selittämään, miksi laatija- ja kuvittajajoukko on kaventunut. Mutta en ole saanut Vuokilaa vastaamaan kysymykseen. Tämä säie on yritys provosoida Vuokila vastaamaan esittämääni kysymykseen.
Ristikoiden tulevaisuuden suhteen Sanaris-firmassa ei ole mielestäni hyväksi, että kolme ihmistä ottaa valtavan osuuden firman tuotannosta. On suuri vaara, että kolmikko polttaa itsensä loppuun. En usko, että ratkojatkaan ovat mielissään, jos joillakin tekijöillä on ylisuuri vastuu ristikoista.Histis-ristikot ovat kyllä välillä verrattoman hauskoja.
Hymiöiden synnystä oli kerran histis. Niiden synnystä on pian 40v.
Kuinka monta näistä tiedät entuudestaan: (itselleni tuttuja oli vähän)
:))
:((
:*)
3:-)
*:o)
<(^.^)>
C==:)
8)
:~I
:)
x(
:)8
:@
zO
:(
:9
:$
O:)
=:)
:')
:V
<I)
o(
i)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499