Kertokaas kokemuksia seurustelusta hevarin kanssa. Onko pelkkää synkkyyttä ja ahdistuneisuutta/ mielilalahäiriötä???
Seurustelu hevarin kanssa
10
116
Vastaukset
Hevarit ovat rentoja ja mukavia tyyppejä. Ulkonäkö ja musiikkimaku hämää luulemaan muuta.
- Anonyymi
onko toi sun oma kokemus vai arvio
- Anonyymi
aika synkkää porukkaa ovat ja masentuneisuuteen taipuvaista sakkia
Ei kai masentuneisuuteen taipuvaisuus tarkoita että on paha ihminen? Yleensä herkimmät ja kilteimmät masentuvat herkimmin, tässä kovassa maailmassa. Rankka musiikki voi antaa voimaa selviytymiseen, kun osaa kanavoida tuskansa siihen.
- Anonyymi
Se on vaan musiikkimaku. Meitä hevareita on joka lähtöön niinkuin vaikka iskelmän kuuntelioissa.
- Anonyymi
joku sotkee pahasti melankolisuuden ja masennuksen keskenään..
- Anonyymi
Ne on runkkareita🤮
- Anonyymi
Yleistät vähäsen liikaa nyt, musiikkimaku ei määrää mielialaa eikä luonnetyyppiä. Saattavat vähän karvaisempia ja rujompia ehkä olla muodoltaan, kuitenkin luultavasti keskimäärin rennompia kuin totisemmin elämään suhtautuvaiset.
- Anonyymi
Hevari=normaali ihminen.
Hevistä diggailu ei ole mielensairaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706