https://youtu.be/eWio_AiDSa0
Kotelon helinä ääni korjaus esi porauksella yleinen vaiva vanhat Cerwin Vega kaiuttimet.
Kotelon helinä ääni korjaus Cerwin Vega.
3
1100
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha Cerwin Vega kotelo on tyhjä laatikko ilman tuki rimoja ehkä toi resonanssit aiheutta tuon kotelo helinä ja se että Cerwin Vega yleensä soitettan kovalla äänellä.
- Anonyymi
Oma kokemus on laatikon ulkopuolella,talo pitää ääntä monesta kohtaa hmm tai ei itse talo vaan huonekalut yms niiden sisältö ja aina joku asia muuttuu kun on eletään. Esim ming astiasto (arabia) liikkuu kun sitä käytetään.
Mutta sivu äänet ,ylimääräiset pilaa monella huomaamatta ääntä on fakta siis yleisesti kaiuttimien tuottamat särinät kaikissa kaiuttimissa. Omat kaiuttimet on vahvat kuin kallio,nykyisin. - Anonyymi
Saving Vega's ompa asiallista juttua! Sopii vielä nykaikaankin ns kierrätys ja jos joku laite on vanha tai hiemaqn rikki se ei ol eautomaattisesti pilalla vaan voi osaavissa käsissä tuottaa iloa vielä pitkään.
kaiken laitteiston ei tarvitse olla high endiä ja voi siltoi uppoutua musiikkiin täysin olematta velkaa tuhansia euroja (tai rahaa kiinni) laitteissa j ajatkuvassa varustelu kierteessä,se kun vie hermoja pirusti! Aivan puhun kokemuksen äänellä,valitettavasti.
Saving Vega's äijälle täydet pisteet. Luontokin kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635