Hyh ja hyh! katku on kuvottava. turautin märän pierun jauhelihakastiketta syötyäni ja haisee voimakkaasti, ummehtunut ilmakin ja paskanhaju ei lähde.
Nyt kyllä haisee...
12
633
Vastaukset
- Anonyymi
Vai pääsi sinulta kepu?
- Anonyymi
Kyllä, Kepu pääsi.
Haiseekin ihan Kepulle.
Manne oli kakalla. Sitten oveen koputti toinen manne, "Hai Sie".
Kakalla istuva manne vastasi "Hai See!"- Anonyymi
Parhaimmat pitkäkestoiset lemut saat kun syöt broileria reippaasti, sen päälle kauppojen valmiita lihapullia, lopuksi väkintään Kevyt Maitoa tai rasvaisempaa. Jonkun kuluttua tulee pehmeitä pihahduksia, ne haisee kivasti vapaa ajan tapahtumissa sisätiloissa, ei suositella henkilöille jotka haluavat käyttäytyä haisematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaimmat pitkäkestoiset lemut saat kun syöt broileria reippaasti, sen päälle kauppojen valmiita lihapullia, lopuksi väkintään Kevyt Maitoa tai rasvaisempaa. Jonkun kuluttua tulee pehmeitä pihahduksia, ne haisee kivasti vapaa ajan tapahtumissa sisätiloissa, ei suositella henkilöille jotka haluavat käyttäytyä haisematta.
Hajusteita ei siis tarvita, kun lykkää sensijaan piarun!
- Anonyymi
Läpipaska,kun rupeaa jo syödessä haisemaan. Suosittelen, että söisit vessanpöntöllä sisulehteä tavailessa. Varo ettei "ruuttapaukku"s karkaa päin seinää Sinimusta käärö ehkä tarkoittaa lapamatoa ja poliittista suuntautumista (ei vatsahaavaa).
- Anonyymi
tutkimuksen mukaan Homosabies pieraisee kahtapuolen kymmenen kertaa vrk,,
- Anonyymi
Tuliko varren kanssa?
- Anonyymi
kun sinua syötäisiin niin haisisi broileria isommalta
- Anonyymi
-tupakka haisee tosi pahalle tai se savu haisee-hyi olokoon-
- Anonyymi
polta herrojen Sikaareita elä kessua,,
- Anonyymi
Minä kuljetan käsilaukussa lehmänpaskaa kun käyn kylillä, aiheesta syntyy keskustelu kun aina haisee omituiselle kuin lähellä olisi navetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kuljetan käsilaukussa lehmänpaskaa kun käyn kylillä, aiheesta syntyy keskustelu kun aina haisee omituiselle kuin lähellä olisi navetta.
Lehmanpaskan haju tietää sitä,että saamme leipää ja särvintä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595