Sain kutsun aseelliseen palvelukseen, upseeri kun olen. Otin kutsun vastaan kiitollisena ja ylpeänä isänmaan puolustajana. Palstan ripulivajakki sisäsiittoinen lestapiru ei nosta tikkua ristiin maanpuolustuksen hyväksi, homo kun on. Hyi saatana! Olen evp., mutta nyt aktiivinen tuhoamaan vihollisen. :)
Isänmaa on hyvissä käsissä, kiitos teistien!
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä mummo ! Paina menemään ! Törkyä kansalle !
- Anonyymi
Minä en sinun puolestasi menetä henkeäni 🤣🤣🤣
Eräs sinun joukoissasi ampuu sinut kelvottomana suurten tappioiden aiheuttajana 🤔 Kertausharjoituksessa on tehokasta ajankäyttöä ja Hessu on illan oppitunneilla kun palsta on hiljentynyt. Ei kouluttajat katso hyvällä kännykän näpräämistä vaikka olisi reservin upseeri.
- Anonyymi
Ei upseereita kutsuta aseelliseen palveluun.
- Anonyymi
aseelliset polkee niitä miinoja 🤣
- Anonyymi
Aloittaja valehtelee minkä ehtii. Tosi upseeri ei puhu noin. Ettei ois sama kun JP, joka uhoaa olevansa eversti? Ja pääsä sillä kyllä pahasti viiraa. Täysin jäljessä kehityksestä. Ei pidä päästää lähellekään aseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069