Tosiaa mulla tällänen "ongelma" et saatan liianki helposti laueta. Oli kiusallista kun kavereiden kans istu iltaa ja ite jossain välis eksy tänne lueskelee tiettyi juttui nii sattu sen verran kiihottuun niistä että tulin jo niitä lukies. Sit huomasin et mun housujen kankaan läpi näky tahroi haarovälis nii oli pakko vaihtaa housut.
Tosiaan, myönnettävä että ne jutut mitä tykkään lueskella on yleensä aina näitä jätkien runkkaamista koskevia viestejä,Sit yleensä aina niitä lukies kun alkaa tekee mieli runkata niin saatan tulla niin kiihottuneeks että laukeen housuihini jo ennen kuin ehdin ottaa munaa ees käteen..
Laukeen liianki helposti...
8
171
Vastaukset
- Anonyymi
Auttaisiko jos ihmisin loppuun asti joka päivä?
Tääl taas niin asiallisia vastauksia
- Anonyymi
Haluisitko nähdä lukemisen tilalla kun runkkaan, tulet vaikka autoni kyytiin ja ajetaan johonkin kivaan salaiseen mestaan niin näet livenä 60v ukm ison kovan kuinka ensin tulee touhutippaa ja lopuksi lentää spermat, toivoisin nähdä kuinka herkästi ja helposti tullaan kun nähdään ;)
- Anonyymi
Itse nautin lueskella juttuja seksisivustoilla. Kuvista parhaat löytyy xhamster sivustolta.
Hakuun vain tuo xhamster ja entter, kuvaa joka makuun. Laaja tarjonta. kokeilkaapas.
Haluaisin itsekkin kokeilla käsipelin toisen miehen kalua. Voisin imeä myös.Terveys ja siisteys oltava ok. Olisitkos valmis myös imuttamaan.- Anonyymi
Olen puhdas ja siistitty karvoitus, posliinipussit ;) en ole ikinä imenyt mutta haluja kokeilla olisi. t.60v ukm Tuusulasta.
- Anonyymi
Ei herkkyys ole pahasta,mullakin tehotippa herkässä.
- Anonyymi
Minkä verran ikää ap?
Kyllä se herkkyys vähenee ja iän myötä tarttee koko ajan enemmän virikettä jotta edes seisoisi.
Nuorena ei osaa nauttia kun olis kuntoa ja vanhana kun osais niin ei ole kuntoa.
Moni vanha ukko ei pysty lauettuaan jopa viikkoon uudestaan ampumaan siemennestettä. - Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://3422111.com/G/M5iI 👈
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154