ostin tossa taannoin juhlarahan jossa myyjä mainitsi että se on proof luokkaa. näyttää siltä mutta todistusta ei ole. laskeeko juhlarahan arvo hirveesti jos sillä ei ole aitoustodistusta ja eroaako proof bulkista niin paljon että sen erottaa silmällä?
kolikon
2
435
Vastaukset
mitään tekemistä mitalin hinnan kanssa, paitsi tietysti silloin jos satut löytämaan keräilijän joka kerää noita pahvinpaloja.
Proof laadun kyllä erottaa bu-lyönnistä silmämääräisellä tarkastelulla, eli proof on taustaltaan peilipintainen ja lähes aina kaikki kohokuvioinnit ovat "sameita", tällä taasen korostetaan taustan kiiltävyyttä. Bu-laatu vastaavasti on leimakiiltoinen (koko lantti samaa sävyä) mutta kiilloltaan huomattavasti himmeämpi kuin proof, vrt. tavallinen uusi kolikko.- Entinen VIP asiakas
Esimerkiksi Rahapaja Moneta muistaa aina markkinoinnissa tuoda esiin nämä tyhjänpäiväiset lauseet. Aitoa hopeaa - parasta BU laatua - aitoustodistus, ja kaikki tämä sikahintaan.
Käytännön markkinat eivät tuollaista tyhjänpäivästä markkinointihöpinää arvosta tippaakaan, bulkkihinta kapselipillerille on muodostunut 10 euron pintaan, usein jopa alle sen. Vielä löytyy toki hullaantuneita jotka ostavat tuota roskaa 35 - 45 euron kappalehintaan, mutta onneksi rahapajat syöttävät kilvan näitä kiiltokuvia markkinoille ja tukahduttavat todellisen kysynnän ylitarjonnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764777- 123316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471926Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6731873- 1171821
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431