Haluaisit lähteä pete parkkosen keikalle perjantaina?
Kenen palstalaisen kanssa
9
<50
Vastaukset
Googlen mukaan tuo keikka on Raumalla, taitaa sopia teille sillä seudulla asuville parhaiten. Hauskaa keikkaa kuitenkin!
Olen toisella festarilla lähellä kotiseutua pe-la, eikä ole Parkkosta listalla vaan 13 muuta artistia. Ja lapsetkin on hoidossa. 😁 Taitaa tämä mamma lähteä vähän tuulettumaan pitkästä-pitkästä aikaa. 😉 Jee!- Anonyymi
Onks se kurpille suunnattu festari vai?
Anonyymi kirjoitti:
Onks se kurpille suunnattu festari vai?
No tietysti; tilaisuus on profiloitu kurpille, tädeille ja sedille! Sattuu olemaan vielä K18 festari ja kohtuullisen hintava, joten lapsimorsiamia hinkuvat rahattomat ätmit puuttuu yleisöstä luultavasti kokonaan! 😝
- Anonyymi
Juustonaksun?
- Anonyymi
Mulle pitäisi aika paljon maksaa, ennen kuin lähtisin jonku Parkkosen keikalle.
Kellä täällä on rahaa?
-keinovaginamies-- Anonyymi
Jazulilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jazulilla.
Sitten pitää muistaa että maksukyvykkyys on eri asia kuin maksuhalukkuus.
En usko että ko. henkilöllä on tuota jälkimmäistä saadakseen minut kanssaan Parkkosen keikalle. (Tai millekään muullekaan keikalle) (-:
Laskeskelin tuossa että tonni pitäisi saada :) Se on kuitenkin matkakustannukset työaika kärsimyskorvaus.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Itseä ei pete parkkosen musa kiinnosta mut voin lähtee jos joku nainen pyytää.
Sellaisen joka tulee helikopterilla hakemaan keikkapaikalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421