Elokuussa pidetään suur-sotaharjoitus Moskovan puolustamiseksi ja Kiinan armeija osallistuu Moskovan puolustus harjoituksiin.
https://www.ntd.com/china-sending-troops-to-russias-august-army-games_815614.html
Mitä tähän sanoo NATO uskovaiset pallopäät?
Kiinan armeija saapuu sotaharjoituksiin Moskovaan
8
52
Vastaukset
- Anonyymi
En ole NATO uskovainen, mutta NATOn puolustusbudjetin suuruus verrattuna Kiinan ja Venäjän vastaaviin puhuu puolestaan
- Anonyymi
Kiina "auttaa" Venäjää mielellään koska haluaa hyötyä tilanteesta.
Markkinahintaa halvempi energia kelpaa; samoin merkittävät osuudet Venäläisistä yrityksistä. Ja kyllä Kiinalle kelpaa myös Siperia sitten aikanaan kun Venäjää pilkotaan.
Muista kun lapsuudessani Neuvostoliitto ja Kiina kahakoivat useamman kerran rajallaan. - Anonyymi
Tottakai Kiina "auttaa" mielellään ja sitten "harjoituksen" lopuksi saammekin ilmoituksen Kiinan rajan siirtyneen Moskovan tasalle. 🐵
- Anonyymi
Venäjän heikkous tuskin on jäänyt huomaamatta muilta kuin Venäjän kansan enemmistöltä.
- Anonyymi
Kiina valloittaa Moskovan.
- Anonyymi
Odotan ilolla sitä, kun kiinalaiset ja suomalaiset rajavartijat moikkailevat rajalla.
- Anonyymi
Rajahan tulee sijaistemaan Uralilla, Kiina palkitsee Suomen yhteistyöstä.
- Anonyymi
Eipä ne taida rajalle pysähtyä, pääset nauttimaan "Kwaijoen sillan" tapahtumista ihan livenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893328
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802363
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351563