Open air peruuntui

Anonyymi

Amatöörien puuhastelua ?Vai eikö lippuja mennyt tarpeeksi?

14

779

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Open air syntyy pieraisemalla

• Anonyymi

Vittu mittä peleilly !! Ihan oikastiko tämän tasoisen tilaisuuden järjestäjä ei tarkista itse lavan kuntoa minkä on tillanut alihankijaltta ?? Siis oikeasti mitä skeida

• Anonyymi

Jospa tämä tuottaja tilasi liianpienen lavan.Sama tyyppi hoiti lavan Karju rokkiin.Sueltä Status Quo lähti pois kun ei sovitusta pidetty kiinni .

• Anonyymi

"Vittu mittä peleilly"

Jep jep.
        Nykyään rantaruotsalaiset svedupelletkin melkein osaavat suomea.

Kolmesta sanasta yksi meni oikein, eli Jaakonkaupungin rantaruotsalainen on 1/3 osa suomalainen.

Tosin sitä ainoaa oikein mennyttä sanaa ei kannata käyttää aivan joka paikassa, ettei tule paljastaneeksi omaa moukkamaisuuttaan.

• Anonyymi

Käsittämätöntä touhuaa, joku tässä haisee. Nyt sais joku tutkiva toimittaja nuuskia tarkemmin!

• Anonyymi

Ei siinä kummempaa kuin standardit eivät olleet kohillaan joten artistit peru

• Anonyymi

Juuri näin.Tuottaja selviää googlaamalla.Aikamoinen tyyppi .

• Anonyymi

Lauma Irakilaisten näköistä porukkaa siellä oli pystyttämässä lavaa, ei ihme ettei tuu mitään. Taitaa kaikki entiset roudarit vaihtaneet alaa, ku koronan aikaan ei ollu töitä.

• Anonyymi

iRakit näköjään siirtyneet laivanrakentelusta lavanrakentamiseen

• Anonyymi

No eihän Pietarsaaressa hullien kaupungissa tummosta ymmäretä

• Anonyymi

Rupesin lueskelemaan Raamattua, kun ei mikään maailmallinen juttu suju täällä.

• Anonyymi

Pietarsaareen on aivan turha seuraavien vuosien aikana järjestää mitään raskaan musiikin tapahtumia. Ei sinne kukaan mene, ei toki Pietarsaaren kaupungin vika mutta siihen se pettymys/viha "henkilöityy".

• Anonyymi

Suviseurat on satavarma ulkoilmainen yleisötapahtuma.
        Siihen Ådöntien länsipuolen pelloille teltta ja karavaaniparkki pystyyn niin avot.
        Saadaan kesäkaupunkiin elämää ja kassat kilisee (klir på kassan.)

Homma toimii kuin laadukas junan vessa tapahtuman suojelian ollessa, korkeinta paikallista tahoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suviseurat on satavarma ulkoilmainen yleisötapahtuma.
        Siihen Ådöntien länsipuolen pelloille teltta ja karavaaniparkki pystyyn niin avot.
        Saadaan kesäkaupunkiin elämää ja kassat kilisee (klir på kassan.)

Homma toimii kuin laadukas junan vessa tapahtuman suojelian ollessa, korkeinta paikallista tahoa.

Vai onko se niin, että suviseurat ei täysimittaisesti Pietarsaaressa voi toteutua, ei siksi (pilkku) että järjestelyjen puolesta ei olisi parasta laatua tarjolla.

Vaan kun kaikki suomen ainoat oikeat lampaat ei itse tapahtuman sanassa liberaalien järjestäjien kera ja kanssa olevien tulkinnallisten oppiristiriitojen takia saapuisikaan paikalle.

Tulisi laadukkaat mutta vähälampaiset suviseurat.
        (kymysysmerkki)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1545
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1052
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      883
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      865
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42
      834
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82