Vaimoa hyvin harvakseltaan saa anaaliin panna mutta inhottaa jos on ns jotain vastassa. Ja silloin kyllä jää temppu tekemättä,tunnelma latistuu kyllä varmasti. Eipä vaimo usein lämpene peppuseksille mutta joskus antaa miehelleen kuitenkin. Miten anaalityhjennys on helpoin tehdä? Onneksi ns pimppi seksiä saa usein mutta useammin haluaisin myös vaihteeksi anaalia mutta se on harvoin joten apu 100% onnistumiseen olisi tarpeen. Hiukan on onneksi vaimo ollut suopeampi myös anaaliin joten toiveena on että mitä tiheämpään vaimo anaaliaan antaa niin homma myös helpottuisi ja saanti olisi tiheämpään helpompaa anaaliin.
Miten anuksen tyhjennys on tehtävä ennen seksiä?
Anonyymi
2
1130
Vastaukset
- Anonyymi
Onko teillä kotona niin huonot välit, että et uskalla kysyä asiaa vaimoltasi?
- Anonyymi
Vasemmistofeministi nussii minua perseeseeni ja nauttii asemastaan.
Pyydä, että vaimo panee sinua anaaliin, niin nautitte molemmat.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635