Onko aikanaan VW konsernin auton viat opettaneet että ei kaikkia merkkejä tarvi jatkuvasti korjata tuhansilla euroilla?
kts. VW suomi24
skoda suomi24
audi suomi24
seat suomi24
Miksi tavallinen suomalainen ostaa vain toyotaa uutenakin?
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
Taunus on paras.
- Anonyymi
Kyllä se niin on. Toyota on tylsä, mutta luotettava. Tuhansien eurojen laskut sekä korjaamolla asioiminen rasittavat tavallista keskituloista suomalaista joka on ostanut Volkswagenin tai muun samaan paskaläjään kuuluvan auton.
- Anonyymi
Saksalaisinsinöörien hienot, mutta kestämättömät tuotokset ovat saaneet järkevät, ja omilla rahoillaan olevat autonostajat siirtymään Toyota merkkiseen, aina luotettavaan autoon, jossa ei asiakasta yritetä kusettaa takuun piirissä olevilla vioilla vetoamalla esim. vaikka käyttövirheeseen, vaan takuun alaiset asiat hoidetaan tyylillä asiakasta lainkaan veloittamatta.
Siksi Toyota on myydyin merkki sekä meillä, että maailmalla.
- Anonyymi
Toyotan omapoika ei taida selvitä meikäläisistä myyntiluvuista kun VW group myi 56% enemmän kun Toyotan konserni ja toiseksi Toyota on ollut aina viimeinen testeissä ympäri maailmaa.
Aina häviävä hevonenkin laitetaan makkaraksi ja kannattaa luovuttaa jos on valinnut ihan väärän automerkin sydänkäpysekseen.- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15764218/lehdet-kertova-volkswagen-konsernin-autojen-huonosta-laadusta-nain
siinä sitä on saksan valtion tukemista kerrakseen...
- Anonyymi
Toi ota kun et muuta saa.
- Anonyymi
Tavallinen suomalainen ostaa volsun tekemiä autoja. Näin se. On ollut jo monta vuosikymmentä.
Volkswagen AG 1.449
Volkswagen 689
Skoda 475
Audi 197
Cupra 34
Seat 26
Porsche 28
Toyota Corp 930
Toyota 920
Lexus 10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319