Rautaesiripun laskeuduttua heti toisen maailmansodan jälkeen Itä-Euroopan ylle Winston Churchill sanoi: "Teurastimme väärän sian".
Ukraina on Putinille väärä kohde. Todellinen uhka Venäjälle on Kiina. Se on häikäilemätön suurvalta, jolla on kiinnostusta Siperian vähänasuttuihin alueisiin.
Ukrainan sodassa paljastui, että Venäjän armeija on heikko - ei läheskään sitä, mitä sen on mainostettu olevan.
Venäjän asema kansainvälisessä politiikassa tulee olemaan heikko sodan jälkeen, kävi kuinka kävi. Kiina seuraa tilanteen kehitystä kiinnostuneena ja on valmis vetämään maton Venäjän alta heti kun tilaisuus tulee.
Yrittääkö Putin teurastaa väärän sian?
10
194
Vastaukset
- Anonyymi
Kiina on jo ostellut maat venäjän kaukoidästä joten omaansahan nuo suojelee. Toteavat vain tilanteen ja siirtävät rajatolpan minne haluaa. Putin saa uikuttaa ja nylkyttää Xin säärtä vasten
- Anonyymi
Kiinalaiset ostaa Moskovan kiinteistöt.
- Anonyymi
Kyllä se on kade Usa,mikä kärkkyy raakaine varantoja!
- Anonyymi
Ei USA ole tähänkään mennessä tarvinnut Venäjältä mitään eikä tarvitse tästä eteenpänkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei USA ole tähänkään mennessä tarvinnut Venäjältä mitään eikä tarvitse tästä eteenpänkään.
Miksi se hinkuu Krimin ja tuo tykit Moskovan porstuaan,kyttää energiaa?
- Anonyymi
Kiinalaiset ostaa kaikki maatilat Venäjältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se hinkuu Krimin ja tuo tykit Moskovan porstuaan,kyttää energiaa?
Kiinalaiset ostaa kaikki venäjän kerrostalot.
- Anonyymi
Pohjoiskorea syö venäjän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329