Minulta rysähti paska kesken persepanon

Anonyymi

Ja olen nainen. Onko muilla naisilla käynyt näin?

18

1538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ikinä kenellekään paitsi homomiehille joskus. Sinäkin olet sellainen vaikka naista esität.

• Anonyymi

Tuo rysähti termi kyllä kuulosti vähän kuin olisi ollut kieli poskessa olleen miehen kirjoittama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo rysähti termi kyllä kuulosti vähän kuin olisi ollut kieli poskessa olleen miehen kirjoittama.

Toivottavasti ei sentään persposkessa 😛🍑

• Anonyymi

Eli siis onnistunut sessio. Hyvä homma.

• Anonyymi

Siis nait miestä tekopeniksellä ja sinulta lensi samalla paska seinään? Ihan kiihottavalta kuulostaa.

• Anonyymi

kiitos tästäkin tiedosta.

• Anonyymi

En osaa sanoa, mutta ei kai aivan täydellisen mahdotonkaan yhtälö🤔

• Anonyymi

Vaikea elämä sulla kyllä

• Anonyymi

Voi noin käydä, useimmiten kyllä jää vain paskaa kaluun. Yhdeltä ketä vedin joskus perseeseen, tuli kunnon paskat. Mutta pääasia että antoi.

• Anonyymi

Nainen oli kyllä nolona sen jälkeen, mua ei nolottanut. Ja vedin aika lujaa.

• Anonyymi

Luulit siis, että tulossa on kuivahko pieru, mutta tulikin märkä paska?
      Se on monta kertaa hyvin hämäävää tuo pierun tulo, koska usein se tuleekin salakavalasti varren kanssa!

• Anonyymi

Varren kanssahan ne tuloo nämä uudet akkoin sheivausvempeleetkii.

• Anonyymi

Serla jeesaa.

• Anonyymi

Kosteuspyyhkeet on hyvät, niitä käytämme vaimon kanssa, ne on yöpöydällä saatavilla, jos persepanon jälkeen jää kaluun vähän tavaraa, niin helppo pyyhkiä kostealla liinalla pois. Ei sen kummempaa ja persepano on taivaallista oman rakastetun kanssa kun tunteet ja intiimiys on läsnä.

• Anonyymi

Mulle on nainen tehnyt saman. Oksensin, mutta pystyin jatkamaan loppuun saakka.

• Anonyymi

Onko häpy nykyihmisiltä kadoksissa ja moraali tipotiessään,
      kun ei yhtään hävetä mitä kirjoitellaan ja julkaistaan ,sekä eletään
      kuin Sodomassa jaKomorassa.Lopun ajatko käsillä.

• Anonyymi

Mutta totta tuo on ja se seksistä on pitää jutella niiden oikealla nimellä. Mene sä kainostelemaan muualle. Perseseksiin liittyy se että toisinaan sieltä tulee paskaa sillä siinä mennään syvälle perseeseen. Jos ei tätä kestä, pysy pillussa. Persepano on kuitenkin upeeta! Jos harrastaa vakikumppanin kanssa, on hyvä olla luottamukselliset välit. Kertapanoilta saa toisinaan persettä, niitä tulee lykittyä kovampaa ja silloin tulee myös helpommin paskaa ulos.

• Anonyymi

Yks nainen halusi paskata mun päälle. Sai orkun kun alkoi hieroa minua paskalla. En menny toista kertaa mutta nyt kun tuli puheeksi niin kiinnostais kokeilla taas. Ja saa olla mieskin.

Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60