Siis mulla "alakerta" on jäänyt jonnekin viides-kuudesluokkalaisen kokoluokkaan. Alusvaatteet haen lasten/nuoren osastolta ihan senttikokoina.
Haittaako miehiä tällainen "pikkutyttönainen"?
Pienikokoinen, n. 13-vuotiaan tytön kokoiseksi jäänyt nainen??? Onko turn-off teille miehille??
17
1373
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sytytä ainakaan mua. Kyllä naisen pitää näyttää naiselta.
Ei haittaa yhtään kun kuitenkin yläkerta ratkaisee aina.
- Anonyymi
Ei haittaa, seksi on tunnetta...
- Anonyymi
Ei minua haittaisi. Mutta minulla on aika suuri ja kova molo, miten luulet seksin onnistuvan?.
- Anonyymi
Samanlainen trolli kuin sinäkin
- Anonyymi
Ei haittaa lainkaan. 😘
Itseäni kiinnostais tutustua paremmin m40 Ei haittaa..tunne ratkaisee
- Anonyymi
Päin vastoin minua kiinnostaisi kovasti itse olen taas roteva ja pari metriä pitkä mies. Olen aina ollut kiinnostunut sinun tyylisistä naisista
- Anonyymi
Seksi kanssasi olis kokemus kun pystyis nostelee helposti sylissä. M 55v
- Anonyymi
Tytärpuoli on ton kokonen jos joku haluu xxs kokoo pikkareita tai sukkiksii (rintsikoita ei käytä) niin sofia.n.2010@proton.me
- Anonyymi
Mielellään ottaisin sinut syliini ja pitäisin hellänä❤
- Anonyymi
Millainen vulva ap:lla on? Ulkonevat sisemmät häpyhuulet vai huomaamaton viivapillu?
- Anonyymi
Moi.
Jos haluat niin voita laitella 35v miehelle viestiä.
nikke@post.com - Anonyymi
Pikkutyttönen alkaa sun kanssasi seurustelemaan Olet nainen 56v mies
- Anonyymi
Mitä vittua
- Anonyymi
Ei haittaa
- Anonyymi
Avokkini on just tuollainen mininainen. Hyvää kiinteät tosin pienet rinnat. Alakerta on tosiaan liian pieni aikamiehelle ja sisälle työntyminen hankalaa. Aktin aikana meinaan tulla joka työnnöllä, mutta onneksi hänellä on aika herkkä orgasmi paitsi jos sattuu niin silloin hän ei tule.
Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154