Kiitos kilpailijoilleni...

MillaN

…ja ennen kuin edes kilpailu on ratkennut, on aika alkaa kiitellä kanssakilpailijoitaan. Tähän sitten kaikki kiitokset…hmmm.:D

”Kilpailijani tekevät enemmän puolestani kuin ystäväni.

Ystäväni ovat kohteliaita osoittaakseen heikkouteni, mutta kilpailijani eivät kaihda niiden esille tuomista.

Kilpailijani ovat tehokkaita ja ahkeria. He saavat minut etsimään keinoja sanojeni ja tekstieni parantamiseksi.

Ellei minulla olisi kilpailijoita, olisin laiska, kyvytön ja itseeni tyytyväinen. He pakottavat minut pysymään tarkkaavaisena ruodussa ja se on minulle pelkästään eduksi.

Kiitän kilpailijoitani. Toivottavasti minusta on ollut teille yhtä paljon hyötyä kuin teistä minulle.”

Tämä tuntemattoman tekijän sanat evääksi teille kiitoksia laatiessanne.:D

33

984

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wirnix ylituomari ejk

kukaan ei saa sanoa oikeaa nikkiään *hik* ennen kuin kilpailu on *hik* ratkennut! *kompastuu*

• MillaN

...AnnaPannu tänne ja heti. Lopeta tuolle kutulle tarjoilu ja pistä se konkkapullo piiloon...eihän tästä mitään tule.:D

• taikanainen
        MillaN kirjoitti:

...AnnaPannu tänne ja heti. Lopeta tuolle kutulle tarjoilu ja pistä se konkkapullo piiloon...eihän tästä mitään tule.:D

koko konjakkipullon, se pitää kyllä kaivella tuolta pois. loukkaa vielä ittensä kompuroidessaan. Kuka halavattu ne tulkset sitten laskee !*hikk*

• MillaN
        taikanainen kirjoitti:

koko konjakkipullon, se pitää kyllä kaivella tuolta pois. loukkaa vielä ittensä kompuroidessaan. Kuka halavattu ne tulkset sitten laskee !*hikk*

...AnnaPannu saa varmasti pannukiellon jos vielä kutulle tarjoilee!

Vai varasti koko pullon...tietty lataamossaan makaa seljällään...eppäilen että ei siitä ole tuomariks, mutta juomariks siitä kutusta on.:D

Ja sinäkin hikkailet, et kai vain pirtua ole maistellut?

• tähtitoimittaja ejk
        taikanainen kirjoitti:

*hik* narishe, täshtä riittää meille kaikille *silmät pyörähtää kuin hedelmäpelissä*

• MillaN
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

*hik* narishe, täshtä riittää meille kaikille *silmät pyörähtää kuin hedelmäpelissä*

...kolme mansikkaa? :D

• tähtitoimittaja ejk
        MillaN kirjoitti:

...kolme mansikkaa? :D

*hoilaa* juuh nyt on manshikka-aika. Enkä mä oo lataamossa enkä latomossa kun paahtimossha *hik*. Tulkaa tekin.. hevoshella heiniiiäää *laulaa* *hik*

• taikanainen kirjoitti:

Täällähän ne pimut lipittävät väkeviä, kohta rupeavat kiroilemaan ja puhumaan rivoja:)

• taikanainen
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

*hoilaa* juuh nyt on manshikka-aika. Enkä mä oo lataamossa enkä latomossa kun paahtimossha *hik*. Tulkaa tekin.. hevoshella heiniiiäää *laulaa* *hik*

tänne se pullo, mee peseen naamas kylymällä veellä, ja ala selevitä. Se on nyt homma sun harteillas tästä etiäppäin.
        Tolokutonta touhua, ja ylituomarishenkilö, mihin on maailma menossa , kysyn vaan??

• taikanainen
        Waffen-ss kirjoitti:

Täällähän ne pimut lipittävät väkeviä, kohta rupeavat kiroilemaan ja puhumaan rivoja:)

sattuis olemaan jotain taskumatissa :))

• wirnix ylituomari ejk
        taikanainen kirjoitti:

tänne se pullo, mee peseen naamas kylymällä veellä, ja ala selevitä. Se on nyt homma sun harteillas tästä etiäppäin.
        Tolokutonta touhua, ja ylituomarishenkilö, mihin on maailma menossa , kysyn vaan??

*hoipertelee* minnekäsh muualle. Mitä laulettaish?

Jos ruumiimme kuolee niin shielumme jäääpiii *raakkuu*

• MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

...kirota en osaa, mutta väkeviä osaan lipittää ja rivoja puhua.:D

Haluutkos joskus kuulla? :D

• taikanainen kirjoitti:

sattuis olemaan jotain taskumatissa :))

Ei sitten tipan tippaa:)

• MillaN kirjoitti:

...kirota en osaa, mutta väkeviä osaan lipittää ja rivoja puhua.:D

Haluutkos joskus kuulla? :D

Mielelläni kuulisin:)
        Muutes , kuinkas toi yhtälö ei nyt toimi? Et kiroo, mutta puhut rivoja?:))

Huomaatkos, en mainitse lipittämisestä mitään:)))

• MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

Mielelläni kuulisin:)
        Muutes , kuinkas toi yhtälö ei nyt toimi? Et kiroo, mutta puhut rivoja?:))

Huomaatkos, en mainitse lipittämisestä mitään:)))

...en kiroile, siis sano prkle...mutta sängyssä saatan sanoa jotain erittäin seksikkään rivoa...josta en anna tässä esimerkkiä.

*ihan pokkana*

• MillaN kirjoitti:

...en kiroile, siis sano prkle...mutta sängyssä saatan sanoa jotain erittäin seksikkään rivoa...josta en anna tässä esimerkkiä.

*ihan pokkana*

Mielikuvitukseni lähti lentoon..:)

• MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

Mielikuvitukseni lähti lentoon..:)

...olikin tarkoitukseni.:D

*uhallakin sanottu*...tietäen ettei siitä kaikki tykkää.:D

• merliNelli

julmetun hauskaa oli ainakin mulla:D
      Kiitän tässsä jokkaista joka riimitteli tai asiallisesti mukana sinnitteli.

Hajatelma...
      Tärkeintä ei ole kilpailu vaan jalo voitto:D

• MillaN

...on hyvä motto.:D

• manchester

Kyllä onkin vaikea juttu tää äänestäminen. Ainahan sitä mielessään on aatellut, että onpas tuo tai tuo hyvä avaus, mutta ei niitä ole mielessään muihin vertaillut.
      Mulle ainakin on vielä ihan epäselvää, että mitäs tässä nyt tulis painottaa. Hyvä kirjoitus kun ei välttämättä ole ollenkaan hyvä avaus, mutta vaatimattomampikin lause voi sellaisena toimia timantisti.
      Toi runojuttu mulle on ihan selvä. Iilin heppi...voihan sanonko :)) Mutta muita mietin kyllä vielä huomiseen. Tosi mukava sessio. Taikikselle erikoiskiitos. On se niin. :)

• taikanainen

sä se osaat olla kohtelias, kiitos :)) Tuo runo oli mun lemppari myös, kävin jo kaikki ääneni antamassa, on ollutaikaa tutustua aloituksiin kun olen päivystänyt täällä :)

• MillaN

...täällä, vaikea äänestää. Ihmettelen vaan sitä kun taikis laittoi äänestysavauksen, niin hyvät jorinat loppui avauksissa heti. Höh!

Eikun nyt jatkamaan jorinoita, vielä on aikaa huomiseen äänestää.

Ja pidot saattaa vain parantua.:D

• AnnaPannu

Mukavaa oli olla mukana näin monen joukossa. Noihin aloituksiin on sitten hyvä jatkaa kun kisa on ohi. On valmiina jo monta avausta.
      Kiitos taikanaiselle hauskasta ideasta.

• taikanainen

kannattakin meidän oikein sit paneutua, täällä on ny paljon hauskoja ja mielenkiintosia keskustelunaiheita. Toivottavasti avaustentekijät malttavat olla mukana vauhdittamassa keskusteluita myös :)

nöyrä kiitokseni Sinullekin, vaikkei sitä pirtua löytynytkään :)) kiva kisakahvilaan on ollut poiketa.

• MillaN

...kahvit sulla.:D

Mutta pidä ne konkkapullot tiskin takana...toi yks kuttu oli ihan vauhkona.:D

• Sirkkulii

Kiitos itsellesi ja kaikille muillekin kisassa oleville.

Oli työ ja tuska keksiä omaa aihetta, mistä kirjoittaa. Vaikka aihe oli vapaa, silti tuli päänvaivaa aiheesta, joka olisi kiinnostanut toisiakin.
      Muuten......eihän sinun kanssa uskalla tosimielellä kilpasille ruveta.;))

• MillaN

...vai ei uskalla...*shhhh*...hilijoo.:DD

• MillaN

...tossun alla olemisen huippu? :D

• jonjou

En ehtinyt mukaan millään. Ajattelin että aikaa olisi vielä,,,olen kilautellut kavereille ja kysellyt aloitusaiheita naapureilta ja huudellut apua turuilla ja toreilla. Monta hyvää ajatusta oli, sellaisia raakileita joista olisin AJAN kanssa saanut jalostettua timanttikiteytetyn evökriinklassikkoaloituksen.
      Kaikki valui nyt tiimalasin hiekkaan.
      Uskotko, olo on jonninjoutava.
      Pullakin etoo.
      Kaikki.
      Öh.

• jonjou

Sorvailen jo ajatusta seuraavaan kisaanne joka tulee olemaan (niin luulen) lopetuskilpailu. Mietin jo sellaista kommenttia millä saisi minkä tahansa ketjun viestinkulun tyrehtymään: -the end- kommentti.
        Kerrankin olen ajoissa.

• taikis

kokemasi harmistus kisan lyhentämisen vuoksi. Kisanjärjestäjällä tuli arviointivirhe, osanottajien runsas määrä yllätti. Lyjentämispyyntö tuli kisailijoiden puolelta.

toki voit osallistua kisaan vielä äänestäjän ominaisuudessa.

• MillaN

...jonjou.:D

Vai et ehtinyt mukaan...ensi kerralla paremmalla onnella. Hmmm...:D

• jonjou
        MillaN kirjoitti:

...jonjou.:D

Vai et ehtinyt mukaan...ensi kerralla paremmalla onnella. Hmmm...:D

Elämä on täynnä kisoja, kyllä minä ehdin johonkin joskus. Kuntohuippu ei osunut nyt ihan kisan kohdalle. Harmi!
        Teille onnittelut kivasta skabasta!
        *kolminkertaisesti hurraahuutaa*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe