Vajaaälyisyys levinnyt jo valtionvarain ministeriöön

Anonyymi

Huittisten lukiossa oppinsa saanut keskusta puoluelainen on omaksunut joulupukin roolin, vaikka jouluun on aikaa montakuukautta. Olkaa kilttejä , tehkää työtä ,säästäkää niin lapsilisiin tulee korotus kertaluonteisesti, kunhan muistatte että keskustapuolue ajaa kaikkien kansalaisten etuja.

18

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lumikki ja seitsemän kääpiötä sopii tähän satuun paremmin kuin joulupukin rooliin asettuminen.

• Anonyymi

Eikun tatina ja seitsemän kannturaa spis paremmin.

• Anonyymi

Keskustapuolueen ministeri ostaa 112 miljoonan euroh hinnalla vaalivoiton puolueelle. Valtion kassasta kahmaistaan 112 miljoonaa, ja viskataan se pienelle osalle suomalaisia talouksia. Annikan omakin perhe saa tästä jaosta rahaa.

Rahaa menee tasapuolisesti köyhille ja rikkaille, korvaamaan inflaation tuomia hinnankorotuksia juuri heidän talouksissansa.

Annika Saarikon johdolla Keskusta nousee suurimmaksi puolueeksi 2023. Loppukevään hallitusneuvotteluiden jälkeen Annika Saarikko jatkaa pääministerinä.

• Anonyymi

Jos ei pääministerinä , niin ainakin alivaltiosihteerinä. Palkka ei olennaisesti muutu on kumpi tahansa.

• Anonyymi

Vaalivoitto on taattu kun ministeri Lintilä lupaa sähköveron alennusta 10-14 % , kaikki kipin kapin vastaamaan galluppikyselyihin , joiden perusteella muodostuu puolueiden vaaliasetelma. Toteutus jää n.s pilveen.

• Anonyymi

Keskustan kannatus nousee kuin lehmän häntä...!

• Anonyymi

Tietääkö taloudesta mitään,gradunsakin tehnyt Matti Vanhasen avioerosta.

• Anonyymi

Ja mikä on aloittajan älykkyyden taso kirjoituksesta päätellen? Tuskin papereita edes kansakoulusta.

• Anonyymi

Älykkyyttä ei opita kansakoulussa , ei yliopistoissa tai muissakaan vanhoihin oppeihin perustuvassa koulumaailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykkyyttä ei opita kansakoulussa , ei yliopistoissa tai muissakaan vanhoihin oppeihin perustuvassa koulumaailmassa.

Yli sata vuotta ,sitten kirkko esitti uskomuksen että maapallo on litteä . Jos ei uskonut näitä n.s kouluja käyneitä , kirjansa lukeneita , oppineita elinajan ennuste oli heikko. Älykkyys ja viisaus löytyy muualta , kuin vuosikymmeniä vanhoista kirjoista.

• Anonyymi

Ilman edes kansakoulun papereita elämässä pärjää paremmin kuin nykyajan maisterit , professorit , tohtorit tutkijat , asiantuntijat jne. Älykkyytä ei opita kirjoista.

• Anonyymi

>Yli sata vuotta ,sitten kirkko esitti uskomuksen että maapallo on litteä. Älykkyys ja viisaus löytyy muualta , kuin vuosikymmeniä vanhoista kirjoista.>>

Jostain tuo sinunkin "viisautesi" on sitten tullut.

Kun oikeasti Nikolaus Kopernikus eli vuosina 1473-1543, eli 550 vuotta sitten. Silloin kertoi että maapallo on pyöreä, kun kirkonmiehet puhui ja vänkäsi pannukakun mallisesta maailmasta.

Nykyaikana viisaus elää Wikipediassa, joka tämänkin asian faktat ja numerotiedot tiesi tarkalleen ja kakistelematta kertoa.

• Anonyymi

Pannukakku tästä kuitenkin tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pannukakku tästä kuitenkin tuli.

Pääministeri bilettää pikku "pöhnässä" , ulkoministeri homopekka , fortumin johtaja Rauramo . Ja eilen sdp:n kansanedustajien valtuuston puheenjohtaja Lintman antoi täyden luottamuksen hallituksen toimintakykyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääministeri bilettää pikku "pöhnässä" , ulkoministeri homopekka , fortumin johtaja Rauramo . Ja eilen sdp:n kansanedustajien valtuuston puheenjohtaja Lintman antoi täyden luottamuksen hallituksen toimintakykyyn.

Vain Suomessa saavat jatkaa pöllyttelyä ja homostelua sekä toisten varojen sijoittamista.
        VAIN SUOMESSA MAHDOLLISTA!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain Suomessa saavat jatkaa pöllyttelyä ja homostelua sekä toisten varojen sijoittamista.
        VAIN SUOMESSA MAHDOLLISTA!!

"Itse katsoin tuon videon ja mielestäni se näyttää siltä, että minun
        korvaani puhutaan, eli minulle kerotaan, jotain asiaa siinä"
        Olisikohan kysymys "Saako painaa, saako painaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itse katsoin tuon videon ja mielestäni se näyttää siltä, että minun
        korvaani puhutaan, eli minulle kerotaan, jotain asiaa siinä"
        Olisikohan kysymys "Saako painaa, saako painaa".

Riippuu kuka kyseli??Jos ilmari,epäilen??Se näyttää siltä että sitä??

• Anonyymi

Kepun kannatus enää 10 %

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe