Orpon miljardi
https://blogit.apu.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2022/06/12/orpon-miljardi/
"Vaaleihin on aikaa vielä kymmenen kuukautta, ja ihan varmasti kokoomukselta pyydetään vielä monta kertaa niitä leikkauslistoja. Yllättävän moni uskoo kuitenkin jo nyt, että veroja alentamalla verotulot kasvavat, julkinen talous tasapainottuu ja julkisen sektorin palvelut paranevat, eikä siihen tarvita edes velkaa."
Veronkevennykset ovat aina prosentuaalisia ja suurituloisimmat hyötyvät euroissa eniten
3
96
Vastaukset
- Anonyymi
Ei valtion verotulot hetkessä kasva veroja alentamalla mutta muutamassa vuodessa sen huomaa taloudellisena kasvuna ja se tuo lisää verotuloja, kun ihmiset käyvät töissä. Suomessa on nyt verotus jo niin korkealla, ihmisiä ei kiinnosta enää työssä käynti, koska palkasta ei jää riittävästi elämiseen rahaa. Korkean verotuksen vuoksi hintataso on Euroopan huippua, joten kansainvälinen turismi katoaa Suomesta ja valtion tulot pienenevät senkin vuoksi.
- Anonyymi
Valtio menettää verotuloja myös siksi kun firmat harrastavat "verosuunnittelua" (lue veronkiertoa).
- Anonyymi
Suomessa on pakko keventää verotusta, että saadaan hintataso lähemmäksi eurooppalaista tasoa. Ikävä kyllä, Marinin hallitus tekee kaikki tärkeät asiat aina pahasti myöhässä tai jättää tekemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509