Tekis mieli runkata kaverin kams mit ei tii kui ottais ouheeks tai tuöis semmoinen tilanne
Runkkaus kaveruäinkanssa ja kuinka voi ehdottaa
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
Seisota käverin nähden. Jos hän ei saa katsettaan irti, voit lisätä löylyä koskemalla etumustasi housun päältä. Siitä se lähtee.
- Anonyymi
Seisota sitä tyhjää päätäsi urpo
- Anonyymi
Kannattais varmaan saunoa kaverin kanssa. Samalla voi katsella kullia. Jos kaverilla alka jäykistyä, voi kommentoida kaverin kalua omaan verratuna. Ite olin kaverin kanssa saunassa. Hän katseli varustustani ja toesti molemmilla olevan pienet pippelit vaikka jo aikuisia oltiin. Siinä sitten vertailtiin ja runkkailuksihan se meni. Ihan kiva kokemus.
Mua kans kiihottais tuo. Nuorempana alkoki saunas olles itel seisoon mut en viittiny kaverille sanoa et mikä oikeestaan sai mut kiihottuun.
- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki
Ehkä sunkin kannattaisi välillä kokeilla kaverin kanssa eikä aina olla työntämässä pippeliäsi koiran peräaukkoon.
- Anonyymi
vie kaveri saunaan ja kehu sen kalua runkkaile omaasi jos kaveri kovenee se tykkää pyydä saada koskea usein saa luvan ja myös imeä
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154