Miksiköhän tilaus ei toimi, ilmoittaa vaan ettei voi lähettää osoitteeseen, tarkasta osoite. Osoite oikein eikä toimi Paypalin kauttakaan, vaikka Suomi mukana lähetys paikoissa.
https://medipharm.ie/pages/personal-care
Mistä muualta voi tilata? Biovean idiootit lähettää USA:sta.
Regaine Irlannista
Anonyymi
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ai niin, toimitusaika 2-3 vrk eli tulisi lentokoneella eikä vaahtoa voi lähettää lentokoneessa. Eikö ne osaa laivalla lähettää.
- Anonyymi
Sitten kysyivät sähköpostilla miksi jätin tilauksen kesken vaikka itse ilmoittivat etteivät pysty toimittamaan. Biovealta pyysivät mielipidettä vaikka jäi tulliin, ihme idiootteja. Onneksi löytyy muualtakin.
- Anonyymi
Ei kannata tilata biovealta, tullikytät varastaa tuotteet.
- Anonyymi
Kannattaa katsella saksalaisia nettiapteekkeja, kaikki eivät toimita Suomeen, mutta osa toimittaa. Hinnat kohtuullisia ja toimitukset nopeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615