Tyttäreni on 10v ja hänellä on ollut alapää ongelmia. Tänään oli ollut terkkarilla ja kertonut tietysti. Tuli viesti terkarilta että pitäs gynelle viiä. Sisätutkimukseen. Tuntuisi oudolta viedä 10v gynelle. Pitäisikö kuitenki viedä?
Gynekologi
5
377
Vastaukset
- Anonyymi
Vie!
- Anonyymi
Ja tyttäreni kertoi että oli sitten kattonu hieman alapäähän. On tosi arka näytään vieraille alastonta kehoaan.
- Anonyymi
Tietysti jos niin sanottu.
- Anonyymi
No tottakai on lapsi vietävä lääkäriin jos tytöllä on ongelmia alapääasä , että edes kysyt että vietkö.
Ei lääkäreillä ole mitään kiinnostusta muihin asioihin kun juuri ongelmaan Ja eikö sitä pitäisi lapselle selittää ett. Gynehologit näkee satoja alapäitä työstään, joten heille se on ihan vaan työjuttu , eikä mitään muuta.
Ei voi olla totta että vielä vuonna 2022 kysellään että ” vienkö” sillä tässä on terveys kysymyksessä eikä mikään muu. - Anonyymi
älä kasvata huoraa tytärtä! Itse turvaudun tohtori gerhardin tarjoamaan Synagookaniggelius leikkaushoitoon! Toimenpide käsittelee alapään sekä samalla aivot, leikkaus kestää yleensä 2 tuntia eikä siihen tarvitse puudutusta! Ota yhteyttä sähkärillä: Sabapabagerhard@yahoonigga.rus. Iloista operaatiota!! Gandhi teitä blessakkoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657