Aurinko se vain paistelee kirkkaalta taivaalta. Katsotaan mitä päivä tuo tullessaan. 🌞
Huomenta vaan
19
56
Vastaukset
Mukavia hetkiä päivään..☀️❤️
- Anonyymi
Kaunis aamu ja lämmin!
https://youtu.be/VVK4nBES7dI - Anonyymi
Sama pelle🤡 eri paketissa 🎁
- Anonyymi
Mukavaa päivää ☀️🌼
- Anonyymi
Hannalta Tuomolle pus ja pus
Mistä se johtuu, että joku on niin vaikeaa unohtaa? Ellei mahdotonta. ⚜️
- Anonyymi
Jotkut ihmiset vaihtaa kumppaneita kuin sukkia.
Toiset taas ei.
Ja sekin tietysti vaikuttaa todella paljon, mistä kyse.
Varatut ihmiset vain pelleilee vapaiden kanssa ja toisinpäin Tottakai.
Elämä ja suhteet on yhtä tivolin maailmanpyörää.
Loppujenlopuksi voitko uskoa kumppaniisi, voitko uskoa itseesi, kehen voit tässä maailmassa uskoa.
Sepä se. - Anonyymi
Ikävöit mielikuvaa, et ihmistä, lopettasit.
- Anonyymi
Suhteet on pelkkää illuusiota , kaikki ulospäin Hyvää ja todellisuus ihan muuta. Niin monet pariskunnat esittää että kaikki hyvin ja totuus ihan muuta ja suut lommolla halveksitaan sinkkuja, kuin onkin surkeita.
Vain oikeasti toisiaan kunnioittavat ja arvostavat ihmiset voi olla suhteessa ilman mitään epämääräistä luulotautia. Kivaa iltaa ja yötä. ⚜️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116