Isolla hädällä. Ennen pytylle menoa oli paino 94kg ja nyt 91,5kg
Minä kävin tuossa
14
63
Vastaukset
- Anonyymi
Johan oli vonkale! Menikö pytty tukkoon?
Ihana aloitus ❤️- Anonyymi
Meinas mennä joo. Rutisi js rutisi pitkän aikaa koko pönttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinas mennä joo. Rutisi js rutisi pitkän aikaa koko pönttö
Ihanaa, ettei pytty mennyt tukkoon. Olis muuten ollut paska homma ❤️ Muistitko pestä pepun ja pöntön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, ettei pytty mennyt tukkoon. Olis muuten ollut paska homma ❤️ Muistitko pestä pepun ja pöntön?
Ei ku pyyhin
En mä oo pönttöä pessy ikinä asunu tässä 7 v aika kellertävä on
Mää en o käyny... No sitten maanantain, ku en viittiny mökin huussia täyttää ettei sitä tartte tyhjentää. Ny ku tulin kotio, niin ei enää yhtään tunnu siltä, että tarttis vessaan mennäkään. No ehkä sitten ens kerralla mökillä parin viikon päästä...
- Anonyymi
Toi tietää niin vaikeuksia!! Ummetus, peräruiskeet. peräpukamat, kuulostaa kivulta… Kokeiles nyt kumminki kakata kotona. Lämmin suositus.
Anonyymi kirjoitti:
Toi tietää niin vaikeuksia!! Ummetus, peräruiskeet. peräpukamat, kuulostaa kivulta… Kokeiles nyt kumminki kakata kotona. Lämmin suositus.
Lämmin suositus, elä ota kauhian vakavasti mun hölinöitä 😉
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Lämmin suositus, äläkä sinä minun 😜
Anonyymi kirjoitti:
Lämmin suositus, äläkä sinä minun 😜
Jaa, tää olikin tuplagägi, hauskaa. Koskas tuut kanssani tyhjentämään sitä paskahuussia mökilleni? Koska se ei ole gägi ja se alkais tartteen tyhjennystä 😉
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
En todellakaan...nauroin jo tälle ketjulle taas ääneen kiitos 🤣😂😄❤️🥰😘
- Anonyymi
Meinas mennä tukkoon. Paperit piti vetää erikseen kun en uskaltanu laittaa samaan vetoon
Tippuiko sulla pallitkin sinne pönttöön..?
- Anonyymi
No eihän toi mikään ihme ole kun elopaino on määritelty n. 3kg..
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116