Ylpeilevät asialla. Leveilevät ja esittävät kuvia somessa miten ottivat rokotteen.
Kaikki jotka ottavat koronarokotteita.
6
108
Vastaukset
- Anonyymi
Osoittavat suurta tyhmyyttä ja naiviutta. No se nähdään vielä tulevaisuudessa miten paskaan jamaan tuo porukka vielä joutuu...harmi että joukossa on paljon ystäviä...
Voi olla että arkut loppuu suomesta- Anonyymi
Paitsi että rokoteita ei ota juuri kukaan
Vain muutama prosentti ihmisistä haki tehosteen syksyllä 2023
Suurin osa kieltäytyi
- Anonyymi
Hupaisinta näis uskontodistuksissa on, että ulkomailla ne käyttävät vakuuttelussaan täysin samaa fraasia. " Minut testattiin positiiviseksi koronaan. Onneksi olen rokotettu, enkä kokenut kuin vähäisiä oireita ja olen nyt karanteenissa..... Ottakaa siis rokotus, jos ette ole sitä vielä tehnyt). Miksi ottaa, kun ei tuo piikki ei ole näyttänyt suojaavan ollenkaan tartunnoilta.
Itse voi vain todeta, että en ole ottanut rokotetta. Siksi en ole saanut mitään tauteja tai oireita, enkä ole ollut karanteenissa. Jatkan saamaan malliin ja pidän huolen C- ja D-vitaamiinen riittävän korkeasta tasosta, sinkkiä unohtamatta.- Anonyymi
Niin rokotteet on mutta jotkut ovat sairastuneet jopa kahdesti.
- Anonyymi
Suottaapi osalle positiivisen tuloksen ilmoittaneista pääsyynä olla tämä:
https://t.me/DUMBSandCloning/476849
Tuo Pfizerin pomohan oli se, joka ei päässyt matkustamaan Israeliin, koska oli rokottomaton. Nyt on tehnyt kaupat omaisuudestaan perikunnan hyväksi ja "maine" säilyy, vaikka onkin saanut hirttotuomion rikoksista ihmiskuntaa vastaan.
Kulisseissa tapahtuu tällä hetkellä todella paljon asioita, jotka osin julkaistaan ennen Joulua. Hyviä asioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635