Arvaan, ettei yhtään
Montako mitalia tulee EM_kisoista
20
71
Vastaukset
- Anonyymi
Monta mitalia tulee, ainakin 5
Kolome varmaa mitalia. Tämä on tosi!
- Anonyymi
Ainakin 2 mitalia.
- Anonyymi
Enempi kun itäinen naapurimaa!
- Anonyymi
Ei yhtään mitalia tule, kuitenkin urheiluherrojen palkkaa nostetaan reilusti. Matkustavat vip-luokassa ja syövät gurmetruokaa hyvien viinien kera.
- Anonyymi
Taasko löytyi yksi kateellinen. Kävellen olisi pomojen pitänyt mennä ja syödä purkkihernekeittoa kylmänä?
- Anonyymi
Suomalaisille nauretaan yleisesti, koska ovat niin surkeita.
Näyttäävät taputtavan käsiään ja huutavat, kun suomalaenen hyppää tae juoksoo ja heittää. Metallien tulloo ei voe estää mikkään.
- Anonyymi
Ainakin kultamitali on varma.
Nyt alakaa kaatamalla tulemaan metalleita. Solomu aukesi. Murron 15 vuojen harjottelu toi tuloksen.
- Anonyymi
Topi Raitanen....KULTAAAAAAAA........
Mäkelä HOPEAAAA... Veikkasi kolomea ja nyt ne on tullu. Katotaan tulleeko keihäästä vielä lissää.
- Anonyymi
Mäkelällä näkyi häpärit loikkien välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkelällä näkyi häpärit loikkien välissä.
Näkyikö, taisit nähdä vain märkiä unia, tulitko pyjaman housuihin unessa? Sellaista se on varhaispuperteetissa.
Nyt meni veikkaus pieleen. 4 MITALLIA tuli. Hyvä SUOMIIIIIII!!!
- Anonyymi
Hienoa avaus.
Tyypillistä suomalaisuutta, eli kateutta menestyjiä kohtaan, vaikka se ei ole keneltäkään pois mitenkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329